Gå til innhold

Min 1-Serie M-Sport I AlpinHvit I (Solgt!)


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke prøvd selv, men TRF-Racing her på forumet driver med tuning. Ser ut som han har en del fornøyde kunder. Han har også litt greie på BMW-diesel, sjekk denne tråden.

Har sett noen som har montert M-spoileren fra 1-serie coupe foran. Jeg synes det blir skikkelig fint. Er visst litt småjustering som skal til for å få den til å passe, men det er det jo verdt! :)

Bilen din heter forresten E81. E87 er kun fem-dørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke prøvd selv, men TRF-Racing her på forumet driver med tuning. Ser ut som han har en del fornøyde kunder. Han har også litt greie på BMW-diesel, sjekk denne tråden.

Har sett noen som har montert M-spoileren fra 1-serie coupe foran. Jeg synes det blir skikkelig fint. Er visst litt småjustering som skal til for å få den til å passe, men det er det jo verdt! :)

Bilen din heter forresten E81. E87 er kun fem-dørs.

Takk for tipset! :) Sendte han en PM nå så får vi se.

M-spoileren sier du, Hvem type tenker du på? Altså, litt tilpassing må man alltids regne med :) Så litt ekstra jobb er null stress! Hatt ''noen'' timer med Audien jeg har så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den frontspoileren som du får hvis du bestiller M-pakke på 1-serie coupe.

guy23ygvi9l769mzy566.jpg

Flere bilder her. Han har standard sideskjørt, jeg synes ikke det passer så godt til den frontspoileren. Men du har M-sideskjørt, så da blir det supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin! Har snust litt på 1-serien selv, men har kun prøvekjørt en heller dårlig utstyrt 118D, og den var ikke noe god å kjøre synes jeg.

Men det er nok mye bedre med sportsseter og M-understell.

1-serie overrasket meg veldig iallefall mtp kjørekomfor og kjøreegenskaper :) Har kjørt mye 3 & 5 serie også, men vil faktisk ikke si de er noe spesielt bedre å kjøre. Men, M-understell og ikke er to forskjellige verdener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den frontspoileren som du får hvis du bestiller M-pakke på 1-serie coupe.

Flere bilder her. Han har standard sideskjørt, jeg synes ikke det passer så godt til den frontspoileren. Men du har M-sideskjørt, så da blir det supert!

Aha, den der ja :) Bytte hele frontfangern med andre ord. Det tror jeg nok ikke blir aktuelt. Iallefall ikke med det første :) Blir å smukke på Carbon splittere så får vi se hvordan det blir. Men takk for bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil da Jonas, hørte du snakka om den. Men var mye bedre enn jeg trodde :-P gjør den skamfeit som alle andre bilene dine:-D

Takk for det, Martin! :) Skal da prøve å gjøre noe så den skiller seg ut litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil da! :) Denne så jo pen ut og vet den kommer til å bli penere :wink:

Takker Bård :)

Bilen er meget hel og pen. Fant 3 steinsprut på panseret, ellers strøken :) Har allerede bestilt deler for flere tusen, og mer kommer! Så vi får sjå hur det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Super bil du har fått deg der, har så og si akkurat samme bil som deg!

Eneste forskjell som jeg kan se er att du har takluke og jeg har 118D:)

Var Alpine hvit, 2 dørs, og m-pakke som var oppskrifta når jeg handla også.

Herlig bil å kjøre, ligger som en hissig klegg på veien:D

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Super bil du har fått deg der, har så og si akkurat samme bil som deg!

Eneste forskjell som jeg kan se er att du har takluke og jeg har 118D:)

Var Alpine hvit, 2 dørs, og m-pakke som var oppskrifta når jeg handla også.

Herlig bil å kjøre, ligger som en hissig klegg på veien:D

Lykke til!

Takk for det :) Hentet den idag etter jobb, så har da fått kjørt litt med den. :) Vært en veldig hektisk dag siden jeg skal selge Audien imorgen så blitt mye stress og mas. Så får prøve å få knipset noen skikkelig bilder etter en ordentlig polering ihelga samt gått over bilen skikkelig!

Tenkte å ta den inn på jobben å få den opp på bukk, så jeg får skiftet litt lys osv også :)

Ja, M-understellet er virkelig artig :) Sitter godt, er passe stivt og samtidig veldig komfortabel å kjøre med. DER er Bmw hakket foran Audi. (Kommer fra en som er oppvokst med VAG ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten noen som veit om man kan få justert lysstyrken på instrumentpanel i bilen? Og om det går ann å få AE ringene (coming/leaving home oppsettet) til å lyse fra jeg åpner døren og til jeg låser den. Eller om det kun er fra da jeg låser opp til jeg lukker opp døra. Vet disse instillingene finnes på Navi-skjermen, men er liksom ikke så mange knapper å velge i uten den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justere lysstyrken på instrumentpanelet er simpelt, om det er samme som på min E92. På hendelen til blinklys/langlys, så er det en vippesak til å bruke for å komme inn på kjørecomputeren. Det første som dukker opp er instrumentlyset, OM det er samme på 1 serien som 3 serien.

Ellers, nydelig bil! Gleder meg virkelig til å se denne ferdig med alle planene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justere lysstyrken på instrumentpanelet er simpelt, om det er samme som på min E92. På hendelen til blinklys/langlys, så er det en vippesak til å bruke for å komme inn på kjørecomputeren. Det første som dukker opp er instrumentlyset, OM det er samme på 1 serien som 3 serien.

Ellers, nydelig bil! Gleder meg virkelig til å se denne ferdig med alle planene dine :)

Takk for info! Da er dette gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...