Gå til innhold

Min 1-Serie M-Sport I AlpinHvit I (Solgt!)


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde valgt en av disse, dette blir bra :D

ozhbq6x0u6yyxfzy56mo.jpg

lukymly135hx40co1tvy.jpg

Jeg synes ikke den øverste passer så godt på 1-eren, liker den nedre mye bedre. (Har selv lyst på originale CSL-felger.) Det er vel litt konkav på alle disse felgene, inkludert Zero, men det er ikke mye. Begrenset hvor mye konkav man kan få, særlig foran, når det er snakk om 40-45 i innpress.

Her er forresten et bilde av Zero fra siden. Mener dette er dimensjonen som passer for 1-serien.

aewoqt2nqjx0yn4cr0or.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror M3 replika felgen hadde gjort seg på bilen din :) Gjerne med en god bredde på bakfelgen. 9 eller 9,5. Da får du en dyp konkav felg :wink:

Tror det blir en tur til Moss imorgen for å hente M3 hjula :) Blir 8.5x19" foran og 9.5x19" bak :) og evt spacere hvis de blir gående for langt inn. Vet ikke hva slags ET jeg burde velge egentlig. De som sto på bilen er ET 47 og 49. Men de gikk alt for langt inn i bua for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. sitter å lurer litt på om jeg skal kjøpe meg igjen BBS LeMans replica felger som jeg hadde på Audien jeg nettopp solgte. Liker disse veldig godt, og itillegg får jeg ut rumpa litt siden jeg syns den fortjener noe litt grøvere mtp M-fangern bak.

Så, spørsmålet mitt er om jeg får brukt felger fra E90 -> E92? Veit ikke hva ET er på disse, derfor jeg lurer :) Hvis de går lenger inn, er jo saken grei - men bygger de mer ut enn inpresset på 1-serie blir det litt værre. Noen som kan svare på dette? :) Ser iallefall at Lm felgene er ET 35 og jeg hadde 47 & 49 på orginal hjula jeg solgte.

Slenger med et par bilder av gamle bilen med BBS hjula (8.5 & 9.5 x 19"). Savner denne!

2o0t0ctonqo38ddhlocl.jpg

j39etst126u5gws2yhrc.jpg

ycjoc6k2htrxxurtaf0i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo få prøve på mine lm replica som er 8.5 og 9.5 19" et 40 og 42 hvis jeg ikke husker feil :) Hvis du skifter pærene i sprederene mine ;p

Da må det skje før 14.00 imorgen Kim? :P Og ja, det er null problem! ;) Jeg veit det går med 42 & 45, men er redd 35 kan bli litt for bredt. Spesielt med 9.5" bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit hvor AngelEyes pæra sitter på disse? Byttet på en kamerat sin 06 modell og der satt den midt i hovedlykta på baksiden. Sitter den under ved xenonballasten?

Nydelig bil!! Jeg blir bare mer og mer fornøyd med eneren i all slags bruk! Unntagen for kjøring i vinter, men tror det var hovedsaklig pga europeiske dekk,hehe. Veldig gøy å ligge litt bredt med den, men det er som noen sier her, ingenting, ingenting, 400 grader rundt!

Flotte planer du har også, den kommer nok til å bli strøken ut fra bildene av A3n å dømme....

Men, pæra til AE-ringene ja. Jeg bytta med LED fra GS, og det er ganske fort gjort når du vet hvor den sitter. Nesten under lykten, mot siden. Blir nesten under blinklyset. Trenger bare en liten tvist, også løsner den. Jeg kan evt. prøve å ta et bilde.

Lykke til med planene! Har du vurdert performance-ratt?? Det hadde vært helgromt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hvert i tvil, LM replica vil sitte som smurt :-D

Det jeg hadde mest lyst til å klæsse på, men innpresset er jeg redd ble for gærlig. Så, jeg endte opp med noen 19" felger med 235/35/19 Sonar dekk. Små irriterer meg over at innpresset skal være såpass høyt på 1-serien, men nå er det da en gang sånn. :) Veit ikke helt om jeg likte resultatet, men lar det synke inn et par dager før jeg bestemmer meg for om de blir på bilen eller legges ut på Finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg de ut på FINN! (For de ser knall ut og jeg vil ha de på MIN!)

De er muligens tilsalgs faktisk! Fikk 50% på TSW felgene jeg har hatt lyst på lenge, så mulig jeg tar de om jeg får solgt disse iløpet av et par uker. :) Bare synd jeg ikke fikk beskjed om det én dag før :P

Prisen for settet blir da 11.000,-. Felg: 8x19" m/ 235/35/19 Sonar dekk. ET: 40. Bmw senterkopper er montert på felgene (gjorde faktisk mye kontra de orginale!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn et par heller dårlige iPhonebilder, men bedre enn ingenting si? :)

Bilde tatt etter montering av svart grill, fjerning av bakrutevisker og montering av spacere på bakhjula. Ser jeg må ha senkeskåler foran. Høyden er perfekt med 2 i bilen, men vil gjerne ha det stuket uten noen i også. :)

disteoxqm8ccx0jz4hpn.jpg

9echlwbxsnf4c5epnpln.jpg

vf52nqt4rw27rx5yo0g3.jpg

Også dukket en kamerat av meg opp, i nesten samme bil! :)

mvo1dm6l1mnk6dc8zyu5.jpg

7jh7qwlh2f0esp679vfl.jpg

Fikk igrunn ikke noe mindre lyst på Coupé fronten nå.. Hmm.. Noen som vet prisen på den fronten kontra min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...