Gå til innhold

Min 1-Serie M-Sport I AlpinHvit I (Solgt!)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slenger inn et par heller dårlige iPhonebilder, men bedre enn ingenting si? :)

Bilde tatt etter montering av svart grill, fjerning av bakrutevisker og montering av spacere på bakhjula. Ser jeg må ha senkeskåler foran. Høyden er perfekt med 2 i bilen, men vil gjerne ha det stuket uten noen i også. :)

Også dukket en kamerat av meg opp, i nesten samme bil! :)

Fikk igrunn ikke noe mindre lyst på Coupé fronten nå.. Hmm.. Noen som vet prisen på den fronten kontra min?

Hva var det jeg sa! :) Hos Schmiedmann koster E82 M-fanger 4200,- og E81/87 M-fanger 3500,-. Så kommer alle smådeler i tillegg, selvsagt.

Bilen ser skikkelig bra ut! Enig med deg at litt mer senk foran ville vært perfekt. Kult med to hvite enere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn et par heller dårlige iPhonebilder, men bedre enn ingenting si? :)

Bilde tatt etter montering av svart grill, fjerning av bakrutevisker og montering av spacere på bakhjula. Ser jeg må ha senkeskåler foran. Høyden er perfekt med 2 i bilen, men vil gjerne ha det stuket uten noen i også. :)

Også dukket en kamerat av meg opp, i nesten samme bil! :)

Fikk igrunn ikke noe mindre lyst på Coupé fronten nå.. Hmm.. Noen som vet prisen på den fronten kontra min?

Hva var det jeg sa! :) Hos Schmiedmann koster E82 M-fanger 4200,- og E81/87 M-fanger 3500,-. Så kommer alle smådeler i tillegg, selvsagt.

Bilen ser skikkelig bra ut! Enig med deg at litt mer senk foran ville vært perfekt. Kult med to hvite enere. :)

Ja, blir senkeskåler foran (ca 1-1,5cm senk) Så håper det hjelper på litt. Vil ikke ha justerbart siden M-understellet er så deilig å kjøre med :wink:

Hehe, når jeg fikk sett den ved siden av min igår så ble den litt hissigere :) Så vi får se hvor mye jeg evt får igjen for min :) Med gitter og grøftelys så kommer den sikkert på 6000-7000,- + lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går ann å kode om blinklysa i frontlyktene til parklys? Veit det funker på Audi og VW i Vag-com, men veit ikke om Bmw har noe lignende? :)

Og hvis noen vet hvor man kan få kjøpt øyelokk uten den knekken på slutten så hadde jeg blitt meeeget glad! Sjekka alt fra Gsbildeler, Koed, Schmiedmann til eBay mener finner lite. Sistnevnte har riktig den uten knekken, men sender ikke til Norge.. Baaah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har øyelokk med den knekken på slutten som du snakker om..var på da jeg kjøpte bilen, synest egentli det er finere uten øyelokk, får ikke de til å passe inn på en måte:p Prøvde å ta de av en gang, men der var det brukt sika eller noe lignende til å feste de med og det var ikke rå å få vekk..så de kom for på igjenn..

Hvor kjøpte du sort grill, er det karbon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er øyelokk (rette uten knekken) bestilt :)

Har ellers fått montert svart matt grill, carbon emblem på ratt, tona sideblinkere, Xenon LED Angel Eyes pærer og LED grøftelys :) Så da er det kvæll i heimen!

Venter på følgende fra det store utland :)

- Carbon emblem på panser og bakluke

- Carbon senterkopper

- Øyelokk

- US oppsett av parklys i blinkerne

- 19" TSW Croft felger m/Nexen 225/35/19 dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har øyelokk med den knekken på slutten som du snakker om..var på da jeg kjøpte bilen, synest egentli det er finere uten øyelokk, får ikke de til å passe inn på en måte:p Prøvde å ta de av en gang, men der var det brukt sika eller noe lignende til å feste de med og det var ikke rå å få vekk..så de kom for på igjenn..

Hvor kjøpte du sort grill, er det karbon?

Sett et par stykker med den typen øyelokk, og må jo si at den rette typen er noe penere :)

Nei, jeg plastidipper smådeler selv :) Flytende plastikk på boks rett og slett! fungerer utmerket, også slipper man å pusse ned og grunne først. Bare vask det helt rent, så legger du på 3.lag med "lakk" og lar det tørke en god time. :) Er du ikke fornøyd, så river du det bare ta igjen når det har tørket. Plastidip er også sigritt. Jeg har enda ikke fått sig, og dette er vel 8 gangen jeg bruker det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved bilde av felgene jeg har bestilt :)

Valget falt på TSW Croft 8x19" med ET 35.

xh2bszo2fdvi57to5cgx.jpg

vqxcx28rd7ldcmmehbnc.jpg

Fargen er Gunmetal med maskinpolert overflate. Litt bøsere farge og felg enn de som sitter på nå - noe jeg i utgangspunktet var på jakt etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har øyelokk med den knekken på slutten som du snakker om..var på da jeg kjøpte bilen, synest egentli det er finere uten øyelokk, får ikke de til å passe inn på en måte:p Prøvde å ta de av en gang, men der var det brukt sika eller noe lignende til å feste de med og det var ikke rå å få vekk..så de kom for på igjenn..

Hvor kjøpte du sort grill, er det karbon?

Sett et par stykker med den typen øyelokk, og må jo si at den rette typen er noe penere :)

Nei, jeg plastidipper smådeler selv :) Flytende plastikk på boks rett og slett! fungerer utmerket, også slipper man å pusse ned og grunne først. Bare vask det helt rent, så legger du på 3.lag med "lakk" og lar det tørke en god time. :) Er du ikke fornøyd, så river du det bare ta igjen når det har tørket. Plastidip er også sigritt. Jeg har enda ikke fått sig, og dette er vel 8 gangen jeg bruker det. :)

Kjøpt på bilxtra eller noe sånt d da? Flakner det av med tiden?

Blir spennende å se felgene på bilen, jeg tror de blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved bilde av felgene jeg har bestilt..

Fargen er Gunmetal. Litt bøsere farge og felg enn de som sitter på nå. :)

Dæven, det var fete felger! Hvilken bredde og innpress har du bestilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt på bilxtra eller noe sånt d da? Flakner det av med tiden?

Blir spennende å se felgene på bilen, jeg tror de blir bra!

Nei, dette må kjøpes på nettet. :) Tror ingen vanlige butikker har dette. Holder ca 1 års tid ved vask 3-4 ganger i uken og ikke bruk av avfetting. Plastidip er mindre glad i sterke midler :P Jeg er iallefall veldig fornøyd med det til den bruken jeg har det til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved bilde av felgene jeg har bestilt..

Fargen er Gunmetal. Litt bøsere farge og felg enn de som sitter på nå. :)

Dæven, det var fete felger! Hvilken bredde og innpress har du bestilt?

Var innom Felgimport forrige uke, og med en gang jeg så de så sa jeg "De skal jeg ha uansett om de passer 1'ern eller ikke" :P

Ble ET 35 og 8x19" str. Hadde håpet å få de i 8.5x19" bak med ET 40, får å få litt breie bakende. Men da måtte jeg opp på 9.5x19" med ET 35 eller 40. Og det kan jeg bare drømme om å få på. Så bak blir det satt på 8mm spacere for å få den helt ut i hjulbuen. Foran stikker den akkurat ikke utenfor med ET 35 så der blir det ikke noe spacer. Kommer også til å gå for 225/35/19 dekk så jeg får litt strekk og mulighet til å ha med meg 2 stk :) Det subber med 2 i bilen nå så. Blir spennende å se hvordan de gjør seg på bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme historien hver gang jeg ser noen som har funnet fine felger til 1-serien, det er helt på grensa, eller for lite innpress. Dumt at den er laget for så stort innpress.

Høres ut som det blir på håret foran. Håper det går, for de felgene tror jeg blir knallfine på bilen. Har du sett om det er mulig å dreie av et par millimeter bak på felgene hvis det blir for trangt foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme historien hver gang jeg ser noen som har funnet fine felger til 1-serien, det er helt på grensa, eller for lite innpress. Dumt at den er laget for så stort innpress.

Høres ut som det blir på håret foran. Håper det går, for de felgene tror jeg blir knallfine på bilen. Har du sett om det er mulig å dreie av et par millimeter bak på felgene hvis det blir for trangt foran?

Ja, rart de lagde så høyt innpress på 1'ern.

Jada, går fint ann å dreie de. Men det koster rundt 2.000,- så får se hvordan de bygger foran først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...