Gå til innhold

Min 1-Serie M-Sport I AlpinHvit I (Solgt!)


 Share

Anbefalte innlegg

Ble en litt seinere photoshoot idag enn vi regnet med, så bildene ligger på iMacen klare for redigering imorgen etter jobb :) Kommer bilder før 19.00 imorgen!

Mindre enn en time igjen nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her kommer det noen bilder! Tok litt lengre tid enn forventet, men nå er de iallefall klare ;) Kommer flere ikveld når jeg er hjemme igjen.. :)

DSC_0409ps.jpg

DSC_0363ps.jpg

DSC_0316ps.jpg

DSC_0357ps.jpg

DSC_0340ps.jpg

DSC_0255ps.jpg

Og to par "redigerte"..

DSC_0310ps.jpg

DSC_0344ps.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forresten bestille meg H&R senkefjører ikveld, men er veldig usikker på om jeg skal ha 50mm eller 60mm fjører foran. Får med bakfjører også, men disse får jeg neppe brukt grunnet bredden på felgene. Foran stikker felgen ca 5mm utenfor hjulbua, men har vel ca 30-40mm i høyden og gå på før det tar nedi gummien. Så spørsmålet er om jeg skal velge 50 eller 60 mtp at M-understellet senker 15mm mener jeg? Velger jeg 50mm så får jeg 35mm senk - noe jeg tror holder, siden jeg ofte har med meg en kamerat. Og med M-understellet merker jeg forskjell på høyden når jeg får inn 60kg ekstra :P Ka dokke tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes felgene ble skikkelig fine! Morsomt med noen som prøver noe nytt også. Kan ikke huske å ha sett sånne på en 1-er før.

Klarer du å unngå at det tar nedi foran, senk eller ikke senk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes felgene ble skikkelig fine! Morsomt med noen som prøver noe nytt også. Kan ikke huske å ha sett sånne på en 1-er før.

Klarer du å unngå at det tar nedi foran, senk eller ikke senk?

Syns de kledde bilen mer selv iallefall :) Ble hakke røffere vil jeg si.

Jeg har ca 3-4 cm å gå på foran uten noen i, og kanskje 1.5 cm mindre med meg og en til i. Så er ikke antydning til subbing (enda) ihvertfall. Litt rart mtp innpresset på felga men M-understellet fungerer knallbra :)

Blir spennende å se hvordan den blir å kjøre med kun H&R fjører foran. Valget falt på 50/30mm så får håpe det blir gull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig pen en'er;) fargen er upåklagelig;)

Hyggelig å høre! ;) Sto mellom LeMans blå og AlpinHvit. Men LM jeg så på, manglet takspoileren, takluke, og var en 2006 modell. Så da ble valget enkelt i denne omgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble skikkelig bra, hadde så lyst på hvit bil selv, men ble sort!

Vurderer å få matt hvit.. Forresten hvor kjøpte du nyrene?

Hyggelig å høre at flere liker det!

Matthvit er stilig :) Har en kamerat som har en matthvit S2. Er liksom litt mer sjelden enn f.eks svart og AlpinHvit :)

Jeg plastidipper slike deler selv, men du får maken på GS og Koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt toning av framrutene, dette blir gjort neste lørdag :) Gleder meg til å slippe "varebil-looken"..

Ellers har jeg snakket med BMW i Hønefoss ang Xenon ballasten som gikk føyken forrige uke samt at det til tider dugger litt i høyre frontlykt. Så, da blir det komplett ny høyrelykt med ballast! Må nesten bruke opp garantien på noe også ;) (Går ut neste uke)

Og tilslutt tar jeg med at H&R fjørene og motstandere til Xenonkittet i grøftelysa ankommer neste onsdag :) Ser virkelig fram til neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...