Glema Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Hei. Har klart å få av alle pynte/interiør-listene i bilen, bortsett fra den som er på den lille luken over cd-spilleren. Hvordan får man den av ?
Robin L Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 må ta ut hele ramma som spilleren står i. må ut med spilleren og de to listene til siden for den lista du skal av med trur jeg. skal gå at å løstne lista fra ramma på baksida, men dette er sykt knotete når det står i bilen...
Glema Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 Ser på baksia av ramma til lista at det er 3 knoppa som går inn i metalle på baksia. Kjenne jeg blir irritert nå alle de andre listene tok jo 2 min å få av og på
Robin L Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 vet. det er sånne låseklips på baksida av ramma der. men det er ett H å få at og PÅ når ramma er i bilen. ta ut ramma da, ikke så mye stress ; )
bjalle Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Ta en skarp kniv og skjær vekk de knotten du ser bak,varm lista glovarm med en hårføner og lirk den av med en smørkniv,lista sitter med ett seigt lim,når du er ferdig er det bare å lime på den nye.
Glema Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 Fikk av de knottene med rå makt og et flatjern, 2 av dem gikk til fans, men litt lim fikser biffen space-ace: gidda ikke ta ut ramma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå