Gå til innhold

lykteglass til e39 01mod

Share

Anbefalte innlegg

Hadde samme problem som deg, men dette fiksa jeg her om dagen. Har dessverre ingen bilder her, men kan fikse det så kan du få se forskjellen, siden det var merkbart!

Jeg brukte bare 1000 papir, hadde ikke 3000, egentlig burde du gå over med det også. Etter det så brukte jeg scholl S3 og scholl S40. Med poleringsmaskin så klart. Prøv dette først, hvis ikke må du nok bytte glassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TFR hadde rett som vanlig!

Det går an å kjøpe nye glass til facelift lyktene fra Ebay.de Fant de kun med blanke markeringer på sidene da, og ikke orange. Men de kostet rundt 800,- mener jeg det var for begge 2. Så det er jo ikke så gærnt. Ta med et par justeringsskruer og du har jo en nesten ny lykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem som deg, men dette fiksa jeg her om dagen. Har dessverre ingen bilder her, men kan fikse det så kan du få se forskjellen, siden det var merkbart!

Jeg brukte bare 1000 papir, hadde ikke 3000, egentlig burde du gå over med det også. Etter det så brukte jeg scholl S3 og scholl S40. Med poleringsmaskin så klart. Prøv dette først, hvis ikke må du nok bytte glassa.

ja kom gjerne med bilder vist du får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...