bj0rnar88 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 kan disse byttes i hvite? 6000k ? eller sitter de orginale fast i lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Hadde samme problem som deg, men dette fiksa jeg her om dagen. Har dessverre ingen bilder her, men kan fikse det så kan du få se forskjellen, siden det var merkbart! Jeg brukte bare 1000 papir, hadde ikke 3000, egentlig burde du gå over med det også. Etter det så brukte jeg scholl S3 og scholl S40. Med poleringsmaskin så klart. Prøv dette først, hvis ikke må du nok bytte glassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 TFR hadde rett som vanlig! Det går an å kjøpe nye glass til facelift lyktene fra Ebay.de Fant de kun med blanke markeringer på sidene da, og ikke orange. Men de kostet rundt 800,- mener jeg det var for begge 2. Så det er jo ikke så gærnt. Ta med et par justeringsskruer og du har jo en nesten ny lykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Hadde samme problem som deg, men dette fiksa jeg her om dagen. Har dessverre ingen bilder her, men kan fikse det så kan du få se forskjellen, siden det var merkbart!Jeg brukte bare 1000 papir, hadde ikke 3000, egentlig burde du gå over med det også. Etter det så brukte jeg scholl S3 og scholl S40. Med poleringsmaskin så klart. Prøv dette først, hvis ikke må du nok bytte glassa. ja kom gjerne med bilder vist du får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå