Gå til innhold

Hjelp! dekkvalg til tyskerstuk!

jonase46
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått tak i OZ futura felger til min 2002 e46 touring m-sport. lurer på dekkvalg! Felgene er 10x18 og 9x18! Hvordan dekk ville dere valgt? er glad i strekk og vill att felgene skal se størst mulig ut. har justerbart senkesett og kommer til å skru den helt ned!

Har noen trua på 215/35 på fram felgene og 235/35 på bakfelgene? hvordan blir det? bare ekstremt eller tøft?

Vill at bilen min skal ha ett skikkelig tyskerstuk tror dere dette kan bli bra?

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt greit med egne meninger :) men hvorfor ikke tyskerstuk? hva er rett å gjøre med bilen? ha den helt orginal og akkurat likedan som naboen sin? tror en e46 med oz futura og masse senk blir bra :)

har 19" antera felger nå, men syns det er så kjedelig! ;p

Har sjekket på tyrestretch, men hvordan vill en e46 bli med så småe dekk? ingen som har gjort dette på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik da, ta deg en tur på div populære nettsider som omhandler stylede biler så ser du om det er avleggs eller ikke ;)

Jonase46: Vil du ha skikkelig strekk og illusjonen om at felgene dine er ordentlig breie, kjør på med 225 bak og 205 foran. Da strekker det bra. Jeg har Falken dekk på min og er fornøyd med strekket på de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er helt enig i att tyskerstuk er tøft.;) men de futura felgene jeg skal kjøpe har bare 2,5" kant bak og 2" kant fremme! Er litt

lite, men må ha så sykt innpress ellers for å få kant, men vill ikke valse så utrolig mye. Tror dere det kan bli tøft uten mye valsing med skam lav e46 og oz futura med bare 2,5" kant? Kan få 3" kan, men da med et19... Tror egentlig 215/35 og 235/35 blir passelig strekk og samtidi brukanes.:) er jo ganske brede felger! Har gitt han jeg skal kjøpe felgene beskjed om at jeg skal ha ett svar idag, men er usikker! Koster 20000 + dekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hjelp...!! Skal kjøpe felgsett til e46 sedan

Har prøvd å søke litt.. mye forskjellig, men lander på disse.

e2w141yjdm8aiwsd0705.jpg

Dette settet har 255/35/18 x9,5 overalt.

Skal ha 18 - 8,5 og 9,5

225/40 og 255/35 er det åpenbare valget.

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e2w141yjdm8aiwsd0705.jpg

Dette settet har 255/35/18 overalt.

Skal ha 18 - 8,5 og 9,5

Hvilke dim gir grei strekk?

205/40 og 225/35.. gir dette feil rulle-omkrets mtp godkjenning?

Dekkvalg.. valgets kvaler:

Vredestein Ultrac Sessanta, Falken FK-452, Federal 595 EVO, Conti Con. 3, Dunlop SP MAXX, Hankook V12 Evo K110

Heller mot Verdestein, eller Falkel.. Federal.. mtp pris, felgbeskytt, støy.. ??

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/

De var jævlig feite. Hva heter de, og hvor kjøper du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette settet har 255/35/18 overalt.

Skal ha 18 - 8,5 og 9,5

Hvilke dim gir grei strekk?

205/40 og 225/35.. gir dette feil rulle-omkrets mtp godkjenning?

Dekkvalg.. valgets kvaler:

Vredestein Ultrac Sessanta, Falken FK-452, Federal 595 EVO, Conti Con. 3, Dunlop SP MAXX, Hankook V12 Evo K110

Heller mot Verdestein, eller Falkel.. Federal.. mtp pris, felgbeskytt, støy.. ??

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/

De var jævlig feite. Hva heter de, og hvor kjøper du?

Bil produkter i Oslo. De går under navnet zito 111. Eller Miro 111 i utlandet om du vil google bilder. Skulle egentlig ha VMR VB3 eller de sykt råe Breyton Race GTS. Havnet på en mellomting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...