Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
det stemmer som baremats sier at disse slet med "barnesykdommer", da spes på elektronikksiden. Soft close dører som ikke lukker, bagasjeroms luke, i drive som klusser osv.

Derimot er bilen god å kjøre, og alt i alt en meget bra bil.

Men ble dette plukket av dem i løpet av levetiden?

Skrevet

samme som med E60/61 dette....mye elektriske feil og sensorer som tuller på de FØRSTE MODELLENE...har man råd er det aldri feil å kjøpe facelift utgaver...av uansett bil...

Skrevet

brick; min subjektive opplevelse er at dette ble bedre med årene ja.

PenguiN; på ingen måte som e60.. e60 sliter ikke med dette. den er problemfri til sammenlgning på akkurat dette området.

wicky, sjalue? eller bare erfaring med bilene? Og da snakker en jo ikke om en brukers opplevelse av en bil over kortere perioder, men hvordan de som reparerer bilene opplever dem.

Skrevet

da kan man jo lure på hvor stor erfaring du har og det er jo facinerende at du har kontakt med alle BMW verksteder?

Hvis modellen er den mest solgte 7 serien så slår det jo i hjel argumentet om at det er produsert få av disse og derav dyre deler?

Er ikke bare det at det er blitt en vandre historie av dette?

Kan jo opplyse om at jeg har null peil på 7 serien og har vært BMW eier i kun 2 måneder.

Men du kan jo opplyse oss om din erfaring og spesifikke feil siden du sitter på så stor kompetanse?

Er en bil jeg virkelig kunne tenkt meg!

alle feil som skjer med en BMW blir registrert i en teknisk database i sverige, og jeg har snakket med andre mekanikere fra andre BMW verksteder over nesten hele Norge når jeg har vært på kurs, jeg har ingen veldig stor kompetanse, har kun jobbet med BMW i 2 år, men i løpet av de årene har jeg fått vite om de fleste feil på E65/66, mye av elektronikken inni bilen kommer fra mercedes, og girvelger osv er mercedes design, og man ser jo resultatet av det :P største problemet med den bilen er hovedsaklig elektronikken, og V8'eren som sitt i de bilene holder ca 100.000km før det nesten er total overhaling. og i tillegg er V8'eren dårlig oppbygd ;) er kanskje mest solgte 7 serie, men det er ikke i Norge :P det er på verdensbasis, E65/E66 var veldig populær i USA, der den ble solgt mest. men her ble det ikke noen suksess akk. derfor det er svindyrt for reservedeler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...