e30 tic Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Har fått en irriterende tanke for tiden. Eg kjører for tiden en e39 525tds til daglig, noe som funker helt greitt til sitt bruk, MEN eg har kjøper på den og e34 m5 touring frister noe enormt om dagen E39'en koster noen tusen i året i forsikring mens en m5 er nærmere 10, samtidig som drivstoff-forbruket dobbles For ikke snakke om dekk og øvrige slitedeler til en M bil kontra std 5 serie Hva mener folket, er det bare å kjøre på, altså å kjøpe en eldre bil enn den jeg har som er 3 ganger dyrere.? Noen som har sett org e34 med hengerfeste forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Har du lyst, har du lov, er det ikke det dem sier? Jeg ser helt klart tankegangen din, og sier kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Har kun prøvekjørt en m5 touring og det imponerte ikke, men den bilen var sliten og ikke noe å ha på slik jeg så det, men nå er det en annen og det frister det å gi det en tjangse igjen Har veldig lyst (og råd) men det føles ikke like riktig å ha en m5 som hverdagsbil kansje Hva tenker dere om verdien på en e34, vil di holde seg der de har ligget lenge nå i Norge eller vil verdien falle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Verdien vil nok falle,da E34 M5'ene er de desidert mest bakgårdsombygde og gråimporterte. De falt innunder regelverket før det ble endret de,vettu... Så halvparten av E34 M5'ene i Norge nå er vel 525'er i vognkortet. Hardt brukt er en del av dem også,selv om det ikke trenger være en negativ ting om eieren har passet på bilen sin. Jeg stemmer for å kjøre på,alt er bedre enn gammel BMW diesel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Er orginale biler eg snakker om ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Har fått en irriterende tanke for tiden.Eg kjører for tiden en e39 525tds til daglig, noe som funker helt greitt til sitt bruk, MEN eg har kjøper på den og e34 m5 touring frister noe enormt om dagen E39'en koster noen tusen i året i forsikring mens en m5 er nærmere 10, samtidig som drivstoff-forbruket dobbles For ikke snakke om dekk og øvrige slitedeler til en M bil kontra std 5 serie Hva mener folket, er det bare å kjøre på, altså å kjøpe en eldre bil enn den jeg har som er 3 ganger dyrere.? Noen som har sett org e34 med hengerfeste forresten? Ja, jeg har hatt original E34 med hengerfeste tidligere. E34 M5 valg : har du lyst,har du lov? Er jo absolutt en lekker bil. Dersom økonomien holder, synes jeg det bare er å kjøre på med den tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Fikk man avtagbart til de? Hadde vært morsomt med en M bil klar te sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 En ting man må huske på er at om du skal ha en M bil fra BMW, så må du ha råd til de ekstra driftsutgiftene. Skal man holde en M i tipp topp stand, så er det en del kroner ekstra i året å ut med. Du vil vel heller ikke bruke en orginal M5 på vinteren, så da trenger du en bil til.. Men, har du lyst har du lov.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 fikk tilbud på forsikring nå, delkasko på 4900 og kasko på 7900.. faktisk gått ned siden sist eg sjekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 E34 M5 er absolutt å anbefale til hverdagsbil Men jeg tror ikke M5 noengang kom med hengerfeste org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 fikk tilbud på forsikring nå, delkasko på 4900 og kasko på 7900.. faktisk gått ned siden sist eg sjekka hvilket selskap var det? er jo bare litt mer en hva jeg betaler på 520 min med 50% bonus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 faktisk nå når jeg leste her http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=12 Så fikk jeg opp en som var levert med avtagbart feste. Vil påstå m5 hadde blitt en ok trekkbil:) det er hos if med 70 el 75%, har vert kunde der en stund og har hus og hele pakka der. Men m5 hadde gått ned utrolig nok, jeg fikk en høyere pris forrige gang jeg sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 ok, det er der jeg har mine biler også,jeg har også 70% men merkelig nok fikk jeg bare 50% på bil nr 2. var ingenting å si på prisen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 får normalt bare 50 på bil nr2, eg har måtte tjene meg opp til 70% på to biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s38b38 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 hei jeg bytta ut tds en min med e34 m5 =) og angrer ikke en sekund! og ja, de ble levert med helgerfeste. seff som ekstra utstyr. jeg har avtagbar kule på min=) så etter min mening, hadde jeg klint til. men som sagt er de jo litt dyrere og ha. og trenger litt mere "stell" å jeg skjønner hva du mener med å ikke bli kjempe overasket over efekt. men 315 ell 340 hk er jo ikke helt vilt. og det er jo tuuuunge biler. så det river ikke skinnet av pølsa. men du kjører jo fra de fleste andre bruksbiler, med 5 seter og barnevogn baki=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå