Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

80 lapper.

Motor, tilton kløtsj, girkasse, downpipe, rørsystem med intercooler, bensintrykksregulatoren som står der, sprut, radiator, oljekjøler...

Så nøkkelferdig som det kan bli med et slikt oppsett.

Noe dilldall må nok kjøpes til, men det meste og det viktigste (dyreste) er med.

Mvh

Joachim

Skrevet

Kan selge motoren uten girkasse og kløtsj for 70k.

Toppen får nå nye ventilstyringer på eksosventilene, de på innsug var bra. Videre blir det mirafreste ventilseter og nyslipte ventiler, alle pakninger og ventiltetninger byttes, vippearmsakslene og eksentrene på vippearmene byttes, PPF steg2 ventilfjærer med CrMo retainere og toppen blir plana.

Lager og stempelringer bytta Anders for et par år siden.

Og hvis det et flere som har en teori om at motorer går ut på dato eller at det er en ulempe at den har gått i mange år med over 600whp, så kan jeg opplyse om at dere tar feil. :)

Hvis bunndelen på denne motoren skulle havarere så hadde det skjedd for lenge siden! Og med nye hardere ventilfjærer så er problemet med vippearmer ikke lenger et tema. Av en eller annen grunn så var det ikke engang doble fjærer i toppen når jeg demonterte den, så det er ikke rart vippene tok kveld :)

Skrevet

Har fått et par bud på 65 og et på 70, men det er dessverre for lite. Kan som sagt selge motor med alt rundt for 70, men skal kløtsj, girkasse og mellomaksel være ned så er det 80 som gjelder. :) null pruting, for dette er allerede billig. :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Faen.. denne skulle jeg hatt... tar du en e28 518 ombygget til 545 i inbytte? e34 m5 bremser, bilstein understell osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...