LarsBMW Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Er det noe "minnekort" eller noe man kan flytte over for å beholde orginal km stand på E36 når man skifter instrumentpanel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Må vel kodes om hos BMW om ikke eg tar helt feil..? Har lurt litt på dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Skulle tro det var en del i instrumentet som lagrer km stand. Denne må det vel gå å flytte over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Det må kodes av bmw, både hjernen og speedometer.. Men lurer faktisk på om det går ann å hente en på bilskrot å sette inn, som har gått mindre.. Men uansett vil det lyse en liten rød lampe på speedometeret siden km mellom hjerne og speedometer ikke stemmer overens.. Men det går kanskje å ta ut den røde pæra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 en kompis måtte skifte intstrument i sin e39, så han kjøpte ett brukt bare. ble ingen lampe som lyste der. nye instrumentet viste 7k mindre enn det gamle bare. men dette sa han selvsakt om når han solgte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Rød pære? Hadde ledningsbrudd på speedoet mitt, kjørte sikkert 5000km (mulig mer) med det slik... Etter jeg fikk det til lyste det ingen pære... Er vell kanskje for gammel min 91 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Det er på nyere biler ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Det er ikke slik på disse. Er skiftet motorhjerne i bilen og ingen tamperedlamp lyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå