jonase46 Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Hei! Skal kjøpe felger hos felgen-garage.de og lurer på om han er til å stole på? Har noen handlet der tidligere? Dårlige og gode erfaringer? Tusen takk for svar! Dette kommer til å være til stor hjelp! mvh jonas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 ja, bare positivt. kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Har snakket med han ene litt på mail, og ble fortalt at de gjerne sender pakken markert med "gift" om det er ønskelig. Mulighet til å spare mye penger her, men det er jo selvfølgelig en risiko i forhold til at noe kan skje med pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Har nå bestilt felgene! Håper det ikke skjer nå med felgene. Koster jo litt og verdien på disse felgene er jo ganske høy. Hvem har ansvaret? Hvis det skjer noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Jeg har også handla der fra, og det er det maaaaaaaaaange andre i Norge som har gjort. Tror ikke noen har noe å utsette på kvaliteten på felgene du får i posten. Bare til å glede seg, så lenge du har handla noen pene felger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 har kun positive erfaringer derfra, super service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Jeg har ikke fått svar fra Claus på over en uke nå.. Felgene var sendt på forrige mandag sa han.. Men nå får jeg ikke tak i han for sporingsnr til pakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Ha tolmodighet, tror det tok ca to uker før mine kom med Posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Har bestilt oz futura 9og10x18! Gleder meg som en unge til de kommer. han sa det tok ca 3uker før han hadde pusset opp felgene og klar til å sendes. Og 1-2uker i frakt! Utrolig hva man gjør for å ha råere felger enn naboen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Fete hjul da har bestilt da! Har også bestilt derfra tidligere, super service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Ja, har hatt lyst på de hjula siden jeg kjøpte første bilen min! ja, han virker grei og siden alle sier att det er god service så føler jeg meg trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 noen som har snakket med han denne uken eller siste dagene? irriterer meg at han ikke svarer på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 ja, snakket med han senest på fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 du kan jo prøve på tlf nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 hvordan er disse felgene i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå