bmwe30is Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 laget nye teflon foringer til diffen: satt sammen litt, men nye hjullager går akkurat : er jeg lei av bmw så har jeg heldigvis denne å holde på med:
NBCustom Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Den KTM SMn er helt sinnsykt rå! Bilprosjektet ditt er vel ikke akkurat kjipt det heller, stå på! Blei fin bakstillinga gitt
bmwe30is Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 takk takk satt på jobb å kjeda meg, så tenke jeg at jeg skulle lage noe som gir litt mer styreutslag. da laget jeg disse i dag. dreiet foringer med kon som passer på bærekulene og styrekula, som er presst i aluminiumet. foringer inni her så det blir 12mm uten kon. hadde det ikke vert for at styrestaget tar i bærebroa, så står jo hjulet nesten rett ut. har litt problemer med plass til dekk foreløbig.
Lamek Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Dette må være ett av de råeste prosjektene jeg har sett her inne.. sykt mye nydelig arbeid:)
bmwe30is Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 ktmen kjøpte jeg av en i trondheim. da så den sånn ut:
leif harald Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Rå hjulvinkel gitt, har du pressa nedi koner i messing eller? Ktm er gøy, kjøpte meg selv en i sommer
bmwe30is Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 vet ikke hvor mye vinkel det er, men som sakt så er det litt lite plass til dekk. så må nok bygge om noe mer.. jepp, har pressa ned koner i messing hva slags ktm har du da? 380 exc er fantastisk gøy
hanskr Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Bra ratt utslag me dei brankettane der du lager alt med veldig bra utforing, å de ser veldig bra ut :=) Blir veldig bra de her !! stå på
Haakjin Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Helt enormt bra utført! Gratulerer med ett av de råeste prosjektene her inne!
thorbis Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 kult prosjekt. likte spindelplatene dine. har du lagd de slik at det kompenserer litt for vinkelen som blir på styrestaget siden du har shimsa traverssen eller var det tilfeldig? problmet med at den tar i brua kan vel kanskje løses med nye rette styrestag fra peebee eller selholm? de er mye tynnere og er rette. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå