BennyBeamer Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 dette er helt rått! gleder meg virkelig til og se bilen når den er ferdig følger med her
bmwe30is Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Takk for det gleder meg også til den blir ferdig
bmw_odd Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 har fulgt med her stund nå og må bare si at jeg blir stadig meget imponert over arbeide ditt!!!!
Tynes944 Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Gleder meg til denne blir ferdig. Sykt rått arbeid, stå på!
bmwe30is Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 har ikke fått gjort så mye i det siste. men skjer litt forskjellig har laget ferdig framskjermen på andre siden også. skal bare sandblåse de litt og ha på litt sparkel så er de klare. så har jeg sprøyta m3 fanger, skjørt, vinge og div småting til e36 bruksbilen: ny clutch på m20 svinghjulet på m50 motoren som skal i bruksbilen. har også fått nytt grenrør. laget meg noen nye sveiseflenser. blir 3" eksos. håper den får puste greit nå
martinwenberg Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Ble fint det der Husker du hvor høy/lang motorfestene til v8'eren var?
BD Racing Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Syykt mye bra arbeid Selge et sett med sånne braketter for å få mere styreutslag ?
Sund.M3 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 heftigt arbeid, gleder meg virkeligt til denne står ferdig
Tynes944 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Ser ut som at du kan litt av hvert ja! Meget godt arbeid, keep it up Forresten, ser dette kjent ut for deg?? Hehe
bmwe30is Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Ble fint det der Husker du hvor høy/lang motorfestene til v8'eren var? nei jeg har desverre ingen mål på de. man må nesten bare prøve seg fram, og når man har motoren der man vil ha den så er det bare å måle/ sveise fast Syykt mye bra arbeid Selge et sett med sånne braketter for å få mere styreutslag ? før jeg tenker på å lage flere og eventuelt selge, så må jeg få prøvd dem ut skikkelig først heftigt arbeid, gleder meg virkeligt til denne står ferdig takker for det Ser ut som at du kan litt av hvert ja! Meget godt arbeid, keep it up Forresten, ser dette kjent ut for deg?? Hehe hehe det så kjent ut ja ble jo bra det
martinwenberg Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Ble fint det der Husker du hvor høy/lang motorfestene til v8'eren var? nei jeg har desverre ingen mål på de. man må nesten bare prøve seg fram, og når man har motoren der man vil ha den så er det bare å måle/ sveise fast Oia, okei
bmwe30is Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 da ble det plutselig litt mer fart i bruksbilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå