R_S_N_89_bmw Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Snart noen flere bilder eller??? Dette er noe av det tøffeste prosjekte jeg har sett!!
bmwe30is Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 skjer ikke så veldig mye med bilen for tia har kjøpt meg båt. tenkte det kunne vert greit med et lite avbrekk fra bilbygginga av og til til sommeren. så ikke jeg blir lei og ikke blir ferdig båten måtte pusses ned, grunnes og lakkes. mangler bare hvit lakk over vannlinja nå så er den nesten ferdig. lånte et speilreflekskamera og tok mange bilder av bruksbilen her om dagen. skal ikke poste så mange bilder av den her, er jo ikke den bilen det handler om her. har kjøpt noen bbs felger. rc 041 og 042. noen tips til noe kult jeg kan gjøre med disse?
jonas1/// Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Henne finne du alle disse felgene? Eg sgo hatt nåen gromme 17"
Tynes944 Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Er alltid noe gromt å lese når man går innom siden her! Grom bil, grom bruksbil, ser ut som en fet båt! Bare å legge ut flere bilder
bmwe30is Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 i morgen håper jeg på å få båten på vannet. så da er det fram med vogna å begynne å jobbe med den igjen litt spinning i godværet
bmwe30is Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 da har jeg jobba litt med bilen igjen. sveist på "cab" forsterkninger, sparkla litt og pussa. grunning på : lakkert. skal ha på klarlakken i morgen.
tommyheimberg Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Knall med litt framgang nå. Dette blir kanon bra :aplause: Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
bmwe30is Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 takk for det fikk på klarlakken i dag, så nå kan jeg snart begynne å montere litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå