bmwe30is Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 fikk pakke fra gs i dag så i dag har jeg laget ferdig bremsesystemet og luftet det. fikk også beholder til clutchveske, fikk lufta den og. Da ble det rett og slett en liten prøvetur i dag kjørte bare 100 meter da men.. den gikk både framover og bakover
bmwe30is Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 takker for det gir motivasjon til å bli ferdig hvertfall. blir gøy å se hvordan den oppfører seg i litt høyere fart, mtp styring, utveksling osv..
LinkE34 Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 rå bil da ! og i høyere fart, så tror eg det kan bli farlig gøy, mtp hydr.brekk og en søt liten motor får følge med litt her og tror eg lykke til !
bmwe30is Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 rå bil da ! og i høyere fart, så tror eg det kan bli farlig gøy, mtp hydr.brekk og en søt liten motor får følge med litt her og tror eg lykke til ! hehe ja håper på det laget noen flenser til eksosen, og begynelsen på eksosanlegget: måtte kappe ut litt av batteribrønnen for å få plass til en potte der: kjøpte noen orginale sportstoler tatt ut buret så jeg kan få sandblåst og lakka det. malt litt der det trengtes på gulvet. snart inn igjen med teppet et bilde jeg tok før jeg gikk hjem i kveld: har justert høyden på bruksbilen litt. 4,5cm opp til kanalskjørtet
bmwe30is Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 har laget en plate her for å skjule noen ledninger osv, og feste til clutchveskebeholderen fått inn noe interiør
joachim sørlie Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Faen og tøft det er og se den motoren i stasjonsvogna gleder meg til du blir ferdig jeg
bmwe30is Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 takker for det syns også den motoren der gjør seg godt i vogna. gleder meg veldig til den blir ferdig og jeg kan få kjørt litt
bmwe30is Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 har vert den store "felgpoleringsdagen" i dag. har fiksa opp rondell felgene ganske mye. malingsfjerner på kanten, pussa å slipt bort sår etter kantkjøring. 3 av felgene var veldig stygge og kantkjørte. men de ble ikke så verst til slutt, mtp at jeg kjøpte de for en 1000lapp før og etter:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå