Gå til innhold

E30 340i -> S62 ESS Touring


bmwe30is
 Share

Anbefalte innlegg

mye er gjort ja, og mye penger er brukt. gjenstår fortsatt en del timer med arbeid, og en del høvdinger, men det skal gå bra :P

først maskerte jeg rundt hele felgen der jeg ikke skulle polere, så smørte jeg forsiktig på malingsfjerner på kanten, så var det bare å pusse med fint papir og polere så mye man gidder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare passe på at malingsfjerneren ikke står for lenge, da trekker den inn under maskeringstapen og løser opp lakken der. og det vil man jo ikke :P var litt uheldig med den ene felgen jeg gjorde det på, sto litt for lenge.

takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vert på prøvetur :D går godt, og alt virker greit foreløbig. bortsett fra at jeg trenger ny clutch og ny starter. + at ikke vanntempmåleren virker.

det vil si at motoren må ut igjen for å bytte clutch :(

noen tips til hvor jeg kan handle ny clutch? kansje nytt svinghjul også.. må tåle en støyt da det er mye mulig det kommer litt pustehjelp etterhvert.

noen som har en starter til m60 liggende?

noen bilder :)

tqm8rdhi8ub56ectlyag.jpg

8g2dpd8uuhx1nu0gy01s.jpg

gepu6edp6g12ropt57z8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vert på prøvetur :D går godt, og alt virker greit foreløbig. bortsett fra at jeg trenger ny clutch og ny starter. + at ikke vanntempmåleren virker.

det vil si at motoren må ut igjen for å bytte clutch :(

noen tips til hvor jeg kan handle ny clutch? kansje nytt svinghjul også.. må tåle en støyt da det er mye mulig det kommer litt pustehjelp etterhvert.

noen som har en starter til m60 liggende?

noen bilder :)

Faens drittjobb, holder på med det samme nå, bytte clutch.. bytt simringen bakkant av veiv når du først har den ute og!! ;) tar ikke så forferdelig lang tid å ta ut og inn motor, men det er jo en hælvettes jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...