Therese89 Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 følger med!! bra jobba, ser frem til mer bilder:) stå på!
bmwe30is Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 takk takk hmm, ja nei jeg syns det er en egen "sjarm" med orginalt interiør. beholder det orginalt foreløbig. men takk for tilbudet
Appelgren Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Mye bra ærbe her, mye er gjort, når du gjør det meste selv. Litt penger spart kan jeg tenke meg og. Stå på, blir helt rått !!! Anngående rondellene du pussa opp, hvordan gikk du fram?
bmwe30is Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 mye er gjort ja, og mye penger er brukt. gjenstår fortsatt en del timer med arbeid, og en del høvdinger, men det skal gå bra først maskerte jeg rundt hele felgen der jeg ikke skulle polere, så smørte jeg forsiktig på malingsfjerner på kanten, så var det bare å pusse med fint papir og polere så mye man gidder
Appelgren Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Takker, for prøve det endag! Og lykke til med e30'n. Følger med
bmwe30is Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 må bare passe på at malingsfjerneren ikke står for lenge, da trekker den inn under maskeringstapen og løser opp lakken der. og det vil man jo ikke var litt uheldig med den ene felgen jeg gjorde det på, sto litt for lenge. takk for det
bmwe30is Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 da har jeg vert på prøvetur går godt, og alt virker greit foreløbig. bortsett fra at jeg trenger ny clutch og ny starter. + at ikke vanntempmåleren virker. det vil si at motoren må ut igjen for å bytte clutch noen tips til hvor jeg kan handle ny clutch? kansje nytt svinghjul også.. må tåle en støyt da det er mye mulig det kommer litt pustehjelp etterhvert. noen som har en starter til m60 liggende? noen bilder
hylle Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 da har jeg vert på prøvetur går godt, og alt virker greit foreløbig. bortsett fra at jeg trenger ny clutch og ny starter. + at ikke vanntempmåleren virker. det vil si at motoren må ut igjen for å bytte clutch noen tips til hvor jeg kan handle ny clutch? kansje nytt svinghjul også.. må tåle en støyt da det er mye mulig det kommer litt pustehjelp etterhvert. noen som har en starter til m60 liggende? noen bilder Faens drittjobb, holder på med det samme nå, bytte clutch.. bytt simringen bakkant av veiv når du først har den ute og!! tar ikke så forferdelig lang tid å ta ut og inn motor, men det er jo en hælvettes jobb.
///MPower Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 nice, skal du oppgradere clutch ville eg kjøpt jb alu svinghjul for e39m5, sachs race trykkplate for e39m5, og en organisk lamell holder i massevis. kjørte med dette på min e34 540 ifjor og det funket supert. 6 trinns eller 5 trinns kasse du har?
hanskr Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Treng vell ikkje ut motor for å skifte clutch ? mulig de er trangere her men på e34 går de på ein kveld aleine ellers ser bilen grisetøff ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå