Gå til innhold

E30 340i -> S62 ESS Touring


bmwe30is
 Share

Anbefalte innlegg

ja stemmer det ;) motorn ifra vinterbilen min det ;) funka gulle god i den ;) hadde m60 i min også funka greit det.. litt lite effekt og sladde med på bane. men helt rått langs veien ;)

ny motor på gang siden du "hadde" m60 i din? :P syns ikke det var lenge siden jeg så bilen din i full driv med m60..

ja, kan tenke meg at det blir litt lite å sladde med på bane. men helt sikkert moro langs veien :)

et lite tips til m60b40 ;)

ble litt mere power på top registeret ;)

http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... &hilit=m60

interessant. har du gjort dette med din motor?

må visst begynne å studere litt på det :)

eg kjeme lett å sidde på ein prøvetur :P

hehe ja d kan du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjorde det på min.. eller forska litt med og justere litt frem og tilbake ;) funka godt det ;) ble litt mere driv.. ja pelt ut m60`n :P hehe skal bygge 3.5 turbo ;)

åja okei.. må vist sette meg inn i dette og se hva jeg får til :)

3,5 med turbo er jo gromt.

Med datasprut får man ut over 60 hk mere på orginal m60:)

hadde man bare hatt kunnskaper til å få til noe sånn :) er vel bare å sette i gang, pøve seg fram og lese, så kommer vel kunnskapen etterhvert.

men som e30lars sier så blir det nok dyre hester.

planen min er å ikke koste på denne motoren så mye, men å oppgradere til s62 når jeg kommer over en grei motor til en grei pris :)

Lest igjennom hele tråden, RÅTT bygg! Når skal du lakke den? :)

takk for det :) det er jeg ikke helt sikker på. er en del sparkel og pussejobb igjen.

men det nærmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke akkurat 10.000 tusen for det da. skal du ha et bra sprut så koster det jo fort 15k da.. og mapping. er ikke alle som mapper selv langs veien..

og da blir det fort 20-25k. da er det dyrt for bare 60hk. da er det mere lønnsomt og handle ess presse. eller selge m60`n og kjøpe s62.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...