bmwe30is Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 har bestillt en del foringer fra statene nå, blir spennende å se hvordan disse er han som hadde demperene før har bare kjørt med fjæra rett opp i topplageret. så måtte dreie noen skiver der: ferdig å sveise eksosen. handla meg tig apperat her om dagen, så jeg har prøvd meg litt på disse. flytta absen. mangler bare 2 rør fram til bkf så er det klart.
Maloi Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Mye custom her ja, men ser ut som du kan dine saker! Ser helt konge ut
bmwe30is Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 tja, er vel første gangen jeg bygger sånn en bil. har ikke kosta meg så mye heller enda, så jeg har ikke noe å tape på å prøve ut nye ting da var det pakke på vei fra AKG motorsport i usa
gkw89 Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 måtte innom rammevangen du å ja så ut som det ble trangt for deg på grenrøret på passasjersiden også
bmwe30is Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 hehe ja måtte det ble rimelig trangt der også ja, men nå har jeg jo motorfester i aluminium, så det beveger seg ikke så mye
gkw89 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 hehe, du burde lete etter X5 4.4 grenrør =P de er bare ett rør på langs inntil toppen bakover... men stive motorfester funker det å, det jeg hadde i fjor, pluss minimal hammer-modifisering, og det funka heeeeelt greit! i år er det nye motorputer og fester, samt rammevange
bmwe30is Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 åja, ja må være på jakt etter det da hehe, ble bittelitt hammer-modifisering her også men.. satser på at det funker
bmwe30is Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 fikk bytta til meg ei tannstang fra e36 av en god kamerat. hvordan er det de gjør det med denne spaceren for å få mer styring egentlig? radiatoren på plass. klaing = 0: har også tilpassa BKF, og laget det ene festet til den. mangler det nederste enda. brennt godt igjennom hverfall, satser på at det holder.
gkw89 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 du må skru av indre endeledd og finne deg noen skiver med tykkelse på rundt 3mm og montere det med endeleddet igjen... jeg fikla med dette, og hadde ikke riktig skiver, så ga faen
bmwe30is Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 okei, ja var sånn jeg tenkte det var er jo bare å dreie en liten skive da
gkw89 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 hehe, ja... om du er usikker så monterer du indre endelett og vrir fullt rattutslag, så skjønner man det... ihvertfall jeg skjønte det da... men drei 2 ekstra til meg å da? og putt i en konvolutt? =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå