speedyracing Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 oy oy oy nesten 6 måner siden jeg har oppdatert "prosjekt" mitt men nå er bilen ferdig hos lakkerer`en. men har bare noen bilder under lakkering skal legge ut bilder av bilen senere. har skrud sammen bilen i helgen mangler litt lister osv som kommer snart fra gs skal se om jeg får satt på dør trekk og div ettervært. fikk litt lyst og lyd isolere alle dørene føre jeg setter på trekkene men så er det jo dø vekt da hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Fin farge og fin bil, kom med flere bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Fin farge og fin bil, kom med flere bilder:) takk flere bilder kommersnart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 her er bilde av bilen etter lakkering fikk bare lastet opp 1 bilde :S fikk 97 grill feilsent til meg men det gjør ikke meg noe så ble face lift også hehe. mangler og sette på lister, grill, osv men det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Dette blir tøft:D av å til e undres kor folk for pengar ifra å får til så masse bra med bilen, men men, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Dette ble jo meget bra, mere bilder hadde vert bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå