tveita 0671 Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28576010 tar også gjerne imot tips om hva som burde sjekkes ved prøvekjøring eller kontrollpunkter som man kan sjekke litt nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Rust under dørene,rust på bakluka og panseret,at viskeren på bakruta ikke sitter fast,at det er tatt service på automatkassa.. Er vel det grøvste med disse tror jeg. Om den har justerbar demping bak,sjekk belgene til fjærbeina og evt.se etter at det ikke er noen tegn på vannskader nedi reservehjulsbrønnen,da har nemlig vannet ofte rent innpå kompressoren til luftfjæringa også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveita 0671 Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 ok takker for svar. men må man heise opp bilen for og sjekke de belgene til hevingen? hvordan ser de ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Ser ut som en pen bil, men som wacman sier kan det være noe rusk her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveita 0671 Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 regner med det var rust du mente, det skal sjekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Nei, mente rusk. Fellesbegrep for dritt, egentlig. Hehe, men rust også ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveita 0671 Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 ok når folk sier rusk så tenker jeg på litt sånn humbug og dritt. får håpe ikke det er noe sånt med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Nei, vi får håpe det. Har du sett på bilen live? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveita 0671 Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 nei har ikke tittet på den annet enn på finn enda men skal ringe og høre om det er mulig og se på den imorgen. men har ikke så mye kunnskap om biler så tenkte og høre her, men synes den så bra ut på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Vil tipse deg om å komme og se på min før du kjøper den. Min er lik i farge og karrosseri. Med manuell kasse, og sport skinnstoler foran med memory. Org shadowline, har også satt på svart grill. Tonede ruter helt frem med 35% innsyn, gjort hos glassfirma, med garanti. Meget velhodt, kun rust på bakluka i form av prikker ikke gjennomrust. Hellakkert for ikke så lenge siden, men ikke bakluka. Ikke nivåreg bak. Justerbart senkesett heleveien. Påkostet store summer. 99 mod, km:170200... Med alu på både sommer og vinter.. . Møkkete på dette bildet, men hadde ikke flere på denne dataen. Ring meg på 40494853 om du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveita 0671 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 den så jo meget fin ut den også. har du flere bilder og litt om utstyr osv. pris? er det lenge siden frontfanger ble montert/lakkert. ser at listene på fangeren er lakkert slipper ikke lakken der fryktelig lett? er mulig det bare er møkk men ser ut som det er begynt og slippe litt i underkant av listen på sjåførsiden allerede. men litt flere bilder og info om utstyr og pris så kanskje jeg tar turen for oog se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Den så jo absolutt pen ut den bilen du linket til, og det er ikke tvil om at det er mye bil for pengene i det kjøpet der. Men som Wacman sier så må du se opp for rust, det er dessverre slik at E39(Som forøvrig er en av de fineste konstuksonene som har kommet fra Munchen) ruster litt etter noen år på Norske idiotvinterveier. Men dette er en bil med god plass og supre kjøreegenskaper. Motoren er uslitelig og har den fått det riktige stellet opp igjennom så er 226 000 km ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 den så jo meget fin ut den også. har du flere bilder og litt om utstyr osv. pris? er det lenge siden frontfanger ble montert/lakkert. ser at listene på fangeren er lakkert slipper ikke lakken der fryktelig lett? er mulig det bare er møkk men ser ut som det er begynt og slippe litt i underkant av listen på sjåførsiden allerede. men litt flere bilder og info om utstyr og pris så kanskje jeg tar turen for oog se på den. Neida ikke merket noe til at listene er flasset. Er veldig møkkete som skrevet i forrige post. Skal sende deg mer info og bilder jeg Ikke lenge siden fanger ble monter og lakkert av seriøst firma. sammen med alt annet på bilen. sender deg info og bilder på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå