MikaelR Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Testing av ny termostat til e30! Koed boks : 5116 200kr Har hatt noe tempratur svingninga på e30.. bestemte meg før å kjøp ny termostat! så gjennom det som lå på koed.. å bestemte meg før å kjøp en "racing" termostat.. som åpner på 65grader å sku gi bedre mer konstant kjøling. Siden dette ser ut som en uorginal del.. så ville jeg test om den hold mål La termostaten til kok heime på konfyren min.. med en tempraturmåler ilamme.. å hold øye med ka som skjedde når tempra tur økte.. va null bevegelse før den nådd ca 70 grader.. å hadde full åpning før 80grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Da va Touring solgt å ny bruksvogn på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Åh, 4runner er ikke dumt.. 2,4 td og uten rust i ræva ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Åh, 4runner er ikke dumt.. 2,4 td og uten rust i ræva ja? Ja en ganske oppjustert 2.4 å er egentli lite rust på den til å være gammel 4runner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Ser ikke en IC. Bredderne er fra island ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Ser ikke en IC. Bredderne er fra island ja? Vet faktisk kor nåkka på bilen er ifra å ikke forje eier heller! er noen eiera siden den ble bygd.. å den treng litt omsorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Ser ikke en IC. Bredderne er fra island ja? Vet faktisk kor nåkka på bilen er ifra å ikke forje eier heller! er noen eiera siden den ble bygd.. å den treng litt omsorg Si fra når vi skal i skogen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Ser ikke en IC. Bredderne er fra island ja? Vet faktisk kor nåkka på bilen er ifra å ikke forje eier heller! er noen eiera siden den ble bygd.. å den treng litt omsorg Si fra når vi skal i skogen.. hehe ja va en liten tur på heggmoen igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Tøft ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Tøft ! Hær snakka man Stance av den høye typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Holdpå som smått med å pynt opp motorn på E30 har begynt på små branketter å sånt.. å prøva å mot mæ opp til å skru av insuget Belget som går fra gasspjellet til LMM begynn å bli dårlig.. så fant ut at jeg sku lag ett rør istede er spent på om det blir står forskjell på lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Ny runde med 3M på E30 Kjøpt inn 3M ultrafin anti hologram.. før å få lakken litt finere! 3M sine produkta er av min erfaring det beste man får til lakkresturering.. litt dyrere.. men bruker ca 1/3 av tida det tar med foreksempel Tutelwax Dette koster ca 700kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Det blir enda bedre med Scholl enn 3M, men for mannen i gata så er det nok bra nok med 3M! Digger bilen din Ikke dumt med en 4runner ved siden av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Det blir enda bedre med Scholl enn 3M, men for mannen i gata så er det nok bra nok med 3M! Digger bilen din Ikke dumt med en 4runner ved siden av! Steike.. da må det bli bra med Scholl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Litt Toyota er ikke feil Har bytta front på 4runner.. når jeg kjøpt bilen.. hadde den en skade i fronten som va litt stygg! så da va det bare å sett igang å reparer Det som er gjort: "nytt" panser, venstre skjerm, grill, parklys, blinklys å støtfanger Lakkerte grill og støtfangern svart Laga nytt lyktefeste på venstre side Å bilen va for brei før å gi inn garasjeporten så måtte skru ute Ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå