Gå til innhold

MikaelR sin e30.. Film fra ACR

Share

Anbefalte innlegg

Hjemme fra 2 daga på Sommertreff ACR :D

Va meldt regn å dårlig vær.. det gjor nokk at treffet va mindre enn normalt..men bestemte meg før å ta tur unasett :) kom tidlig på Ferdag mårran.. å va til lørdag kveld :) å været va faktisk bra.. er tilomed blitt litt solbrent :lol: Hadde tenkt å prøv e30 en tur på bana.. men kom ikke gjennom teknisk på grunn av før dårlig bremse veske :| normalt sett ville jeg ha bytta veske i beholdern.. men fikk erfare før 1 eller 2 år siden å fær av bana i 140km/h på grunn av kokt bremseveske :roll: så lot bare bilen så på utstilling

l3kdnup0w2olozwo0nxc.jpg

vk5bgx3sxevmnhamb96g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Montering av målera :)

Leita ei stund etter noe målera som ikke så før "fast and furius" ut.. å fant etterhvert disse :) vis nåla hadde vært hvit.. å belysninga rød.. så hadde sett orginalt ut til e30 :)

Komplett måler, med sensor å alt kosta 250kr pr støkk

fsewv62t980dtgcfcds5.jpg

:shock: ja jeg monterte oljetrykk målern på bensin systemet :D trykk er trykk unsett hva som står på målern

z0qci3v1bfilzo2cy6gx.jpg

Vanntempsensorn ble montert på slangen som går fra termostathuset til vannpumpa.. altså returslangen utenom radiatorn

pewum13o355bkt3oflbl.jpg

Fungert fint :) bensintrykket ligg på 1-2 bar på vanlig kjøring.. å litt over 2 ved hardt pådrag

4ukf8tj18e9hiqu3xnoa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Plages med Toyota`n #-o

Fikk olje lekasje fra motorn.. å har nu tatt av toppdekslet.. gjort ren pakninga å på med pakknings middel :) men fyy før en tilgrisa motorrom.. er jo nesten som å skru på en anleggsmaskin

1yjyqqh9zlqdzd1ahsic.jpg

Jeg vet fra før av at Hilux/4runner har elendig svingradius.. men etter å ha bruk 4runner ei stund syns jeg det va noe merkelig.. å etter litt prøving.. fant jeg ut at det va 3 ratt runda til venstre.. å 1,5 til høyre :shock: han som har bygd denne bilen er tydligvis ikke noe rakett forsker #-o '

Heldigvis var det ikke verden undergang.. kun å løsen på staget fra styresnekka.. sentrer snekka.. å på igjen

hsqhtgb2oqetwmdb7fov.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...