MikaelR Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Hjemme fra 2 daga på Sommertreff ACR Va meldt regn å dårlig vær.. det gjor nokk at treffet va mindre enn normalt..men bestemte meg før å ta tur unasett kom tidlig på Ferdag mårran.. å va til lørdag kveld å været va faktisk bra.. er tilomed blitt litt solbrent Hadde tenkt å prøv e30 en tur på bana.. men kom ikke gjennom teknisk på grunn av før dårlig bremse veske normalt sett ville jeg ha bytta veske i beholdern.. men fikk erfare før 1 eller 2 år siden å fær av bana i 140km/h på grunn av kokt bremseveske så lot bare bilen så på utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Montering av målera Leita ei stund etter noe målera som ikke så før "fast and furius" ut.. å fant etterhvert disse vis nåla hadde vært hvit.. å belysninga rød.. så hadde sett orginalt ut til e30 Komplett måler, med sensor å alt kosta 250kr pr støkk ja jeg monterte oljetrykk målern på bensin systemet trykk er trykk unsett hva som står på målern Vanntempsensorn ble montert på slangen som går fra termostathuset til vannpumpa.. altså returslangen utenom radiatorn Fungert fint bensintrykket ligg på 1-2 bar på vanlig kjøring.. å litt over 2 ved hardt pådrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Laga enkelt koblings skjema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Hvilke målere er det og hvor har du kjøpt dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Denne tråden er full av god informasjon, forklaringer, bilder og et stykk flott E30! Jeg følger med videre, og kommer sikkert til å stjele ideer fra deg til min E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Takk før litt tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razch Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Rå bil! Håper jeg har fått gjort min E36 istand til ACR til våren, og kan kåmme å se nærmere ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Nydelig arbeid du gjør! Skal følge med her. Noen planer for bremser, motor og interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Nydelig arbeid du gjør! Skal følge med her. Noen planer for bremser, motor og interiør? Takk har planer om EBC bremser, 325preface motor, å vurder noe bøttestoler! men får se ka tiden bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Plages med Toyota`n Fikk olje lekasje fra motorn.. å har nu tatt av toppdekslet.. gjort ren pakninga å på med pakknings middel men fyy før en tilgrisa motorrom.. er jo nesten som å skru på en anleggsmaskin Jeg vet fra før av at Hilux/4runner har elendig svingradius.. men etter å ha bruk 4runner ei stund syns jeg det va noe merkelig.. å etter litt prøving.. fant jeg ut at det va 3 ratt runda til venstre.. å 1,5 til høyre han som har bygd denne bilen er tydligvis ikke noe rakett forsker ' Heldigvis var det ikke verden undergang.. kun å løsen på staget fra styresnekka.. sentrer snekka.. å på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Har firehjulstrekker stående bak huset jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Hmm brukanes vinter bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Liker den e30'n din meget godt! Også forklarer du veldig bra alt du gjør, det liker vi! Keep it up, følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Liker den e30'n din meget godt! Også forklarer du veldig bra alt du gjør, det liker vi! Keep it up, følger med her Takk.. syns hele greia med forum.. er å del løsninger så må jo bidra med mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Ikke lenge til jeg må parker e30 før vinter.. så bruka den max om dagan har neste blitt bruksbil`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå