Elliott Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Pussa ned.. å lakka sånn hær bruk folk å gløm.. ser ofte nylakka bila.. med rusta stygge vindusvisker arma Har sett det litt for mange ganger ja! Når jeg lakkerte den hvite e30'n min hadde jeg en stappfull boks med bare små sorte detaljer, fyfaen for ett arbeid det var bare det Vill kuttet de stålomspunne slangene, så rotete ut i et ellers pent motor-rom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Pussa ned.. å lakka sånn hær bruk folk å gløm.. ser ofte nylakka bila.. med rusta stygge vindusvisker arma Har sett det litt for mange ganger ja! Når jeg lakkerte den hvite e30'n min hadde jeg en stappfull boks med bare små sorte detaljer, fyfaen for ett arbeid det var bare det Vill kuttet de stålomspunne slangene, så rotete ut i et ellers pent motor-rom E små detalian som tar tid! Njjaa.. med vanlige bensin slanga.. så blir det så mye svart farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Syns det blei bra jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Steike, bra stor forskjell på motorommet Nydelig arbeid! Ser også at du har endt opp med grenrøret jeg kjøpte, og solgte til Tynes944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Steike, bra stor forskjell på motorommet Nydelig arbeid! Ser også at du har endt opp med grenrøret jeg kjøpte, og solgte til Tynes944 Takk ja gjor det va merkbart forskjell på motoren med dette grenrøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Så bedre ut ja, men de slangene der tåler nok ikke temperaturen på kjølevannet og går i oppløsning innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Så bedre ut ja, men de slangene der tåler nok ikke temperaturen på kjølevannet og går i oppløsning innvendig. Hmm ska ta å hold øye med di som går på kjølesystemet.. men e kunn den fra radiator -> ekspanjonstanken.. det går vel mest trykk gjennom det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hva har du gjort med tomgangsregulator og de andre slangene som sitter på innsugsbelg? Vurderer å gjøre det samme selv Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Så bedre ut ja, men de slangene der tåler nok ikke temperaturen på kjølevannet og går i oppløsning innvendig. Hmm ska ta å hold øye med di som går på kjølesystemet.. men e kunn den fra radiator -> ekspanjonstanken.. det går vel mest trykk gjennom det? Alle det det går vann med motortemperatur gjennom. Er kun kjøleslanger og noen steamslanger som tåler temperaturen, sånn i utgangspunktet iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Hva har du gjort med tomgangsregulator og de andre slangene som sitter på innsugsbelg? Vurderer å gjøre det samme selv Ser bra ut! Dette er bare en 2L.. så er kunn en slangekobling som går inn på innsugbelget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Siste nytt i e30garasjen.. va på tide å bytte storforinga på bakstilling.. totalt utslitt.. bakstilling heng løst.. hoppa ved pådrag 368kr for foringa på Koed. 1L Castol Diff olje. Dårlig! reiv ut foringa me nævan Demontere, rengjor og lakka delan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razch Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Rimelig imponert over kor gjennomført arbeid du jør! Genial deinn papp bettn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Rimelig imponert over kor gjennomført arbeid du jør! Genial deinn papp bettn Er greit å hold oversikt over hvor skruer ska spessielt når det er forskjellie lengder på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Fikk denne i posten idag utrulig bra kundeservis fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Har begynt med å puss opp frambremsene demonterte og så over alt av deler.. heldigvis trengs det ikke å byttes noe som helst av dela.. klossan/skivan ser bra ut og hold en sesong til.. alt av gummi ser nesten ny ut så trenges egentli bare å se over.. puss ned.. vask og lakkere Press ut stempel ved å sett trykkluft der bremslangen går inn på kalippern hær ser man de to tettnings ringan som er rundt stemplet Min hjemmelaga delevask/syrebad gildekasse.. bensinpumpe.. oppvaskbørst med dyse i Hona sylindern.. fikk vekk endel rust merka.. å gammel shitt Stay turn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå