hermanoo90 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Mye bra arbeid her, morro lesning, stå på! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Mye bra arbeid her, morro lesning, stå på! =) Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Kjempe tøff å fin e30! jeg sitter på skolen og leste igjennom hele tråden! Kjempe bra jobbet og gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Har stoler stående til deg, 3k så er de dine. Aldri stått i bil men er ei lita rift oppå det ene fra de ble pakket ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Passa ikke inn med blå farga.. og så er jeg ikke så fan av bredskuldra stoler i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Litt justering i toppen alle som har vært borti e30.. vet at M20 motorene titter som bare det.. å det vanligeste årsaken til det er før stor klaring imellom vippearm å ventil.. som er en enkel sak å juster jeg tok til meg idag å justerte ventilan på min. Brukte denne siden for å få litt info om jobben http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Adjust.htm "The Bentley Manual lists the correct valve clearance at 0.30mm (0.012in) with the engine hot, or 0.25mm (0.010in) with the engine cold. In this case, the engine is cold, so I adjust using a 0.25mm feeler gauge. " Fant ut at jeg sku rens oljerøret som ligger over kamakslingen.. nu når alt er demonter.. dette røret er fullt av små hull som smører toppen.. så er lurt å sørg som at det ikke er tett.. jeg har lagt mitt i diesel overnatt.. blir jeg å gå over hullan med ei nål.. deretter skjekk det med trykkluft Topplokket hadde fått seg noe sår i lakken.. så det ble lakkert på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Har pella litt mer på e30 tok ut dinamoen i forbindelse med noe arbeid.. å gav den en liten skjekk å vask den eneste som va noe sett finger på.. var reima som ser ut som er litt før lang Ble ny reim ei 62-965 til 50kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Wax on/ wax off 3m ultra shine -> autoglym deap polis -> sonax top coat Ble nye emblem rundt om koster ca 183kr pr stykk fra koed Tidkrevanes arbeid.. på grunn av sol og kaffekoppen i port åpninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Ombygging til servo Siden jeg kjør mest i by.. så har jeg altid løst å oppgradert til servo på e30.. med den orginale 4.5 <--> så føles det ut som styringa på en buss er også litt håpløst å kjør aktiv med i svinga Brukt reim skive 154kr Brukt servo "kitt" 1600kr Reim 40kr Hær nede (rød pil) skal servo pumpen stå.. under dynamen.. den branketten som holder dynamoen må skrues av og byttes ut Hær ligger feste brankettene side om side.. brankett med servo er rett å slett en utvideles av den som er Det må også monteres et ekstra reimhjul på veiva.. på grunn av at servo pumpa har egen reim.. ikke ilag med vannpumpe/dynamo som jeg trudde Følg med på fortsettelsen venta på tannstanga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Blir bra denne! !.. bra diy's du lager:-), har selv bygd om til e36 tannstang og servo, blir noe bedre det gitt!!) men du må vaske nedre del av motoren din gut:-p, kan ikke montere så shiny deler når de er så møkkette nedi der:-p hehe Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Blir bra denne! !.. bra diy's du lager:-), har selv bygd om til e36 tannstang og servo, blir noe bedre det gitt!!) men du må vaske nedre del av motoren din gut:-p, kan ikke montere så shiny deler når de er så møkkette nedi der:-p heheSent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Jeg angrer på at jeg ikke tok ut motorn i vinter å vaska den å trur ikke jeg bli å gjør det i sommer.. vil kjør mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Skrubbe med vaske kost og avfetting og så spyle med høytrykk spyler:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Sol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Fått ferdig servo? , Ska du ha tåkelys på den? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Fått ferdig servo? ,Ska du ha tåkelys på den? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Mangla tannstanga men alt annet er montert.. bortsett fra reima Bi ikke noe tåkelys på denne har ikke bruk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå