Manovi Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Fantastisk bra tråd! du gjør et godt stykke arbeid. E30'n din blir utrolilg hel og pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 interisert i sportseksos til e30'n? Skal montere orginaleksos på den hvite min før jeg selger den Er komplett og ikke så gammelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 interisert i sportseksos til e30'n? Skal montere orginaleksos på den hvite min før jeg selger den Er komplett og ikke så gammelt Japsepotte e tingen! hehe neida.. æ ska lag meg noe egent oppsett iløp at sommer.. så trur ikke æ e intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 interisert i sportseksos til e30'n? Skal montere orginaleksos på den hvite min før jeg selger den Er komplett og ikke så gammelt Japsepotte e tingen! hehe neida.. æ ska lag meg noe egent oppsett iløp at sommer.. så trur ikke æ e intrisert hehe Nei men det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Fortsettelse på servo ombygginga Kjøpe tannstanga fra "MaWeRiCk" hær på forumet til 500kr den er fra en e36.. å virka så det er 3.5 lock - lock? Brukte denne veiledninga på tannstang bytte.. som er en lett jobb.. men trangt å mye som må flyttes hit å dit endte med på skru av venstre motorfeste.. før å ta mer plass til å sett på plass tannstanga.. å anbefalter andre å gjør det.. tar ikke lange tid.. får mye mer plass til å jobb http://www.s14.net/forums/showthread.ph ... -to-E30-M3 e36 servo.. å e30 tannstang uten servo Dette ble jeg litt plaga med.. når jeg sku tre styre ledde inn på kryssakslingen.. var gapet før trang.. så måtte utvid med et flat skrujern og smørr på litt wd40 Tannstanga fra e36 passer ikke rett på e30 traversen.. det må til en spacer imellom.. hær er di målene jeg fant Å som et lite ekstra.. jeg la ut en Ønsket kjøpt tråd etter ei e36 tannstang.. å fikk respons på pris fra 1000-2500kr dokk burde skjemmes bildemonteringa tar 300kr.. lamek tilbud meg en til 1000kr med overhaling sett e36 er like vanlig som vw passat.. så det er ikke akkurat noe eksklusiv vare Kommer mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Da var alt montert å testkjør va utrulig godt å få servo på e30 Hær er en liten demonstasjon på forskjell.. ei omdreining på rattet Det første jeg tenkte etter testtur.. var "jeg vil ha meg z3 tannstang" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Samme følelse som jeg hadde da jeg monterte e36 tannstang, å fikk servo(!!!) på min sin! som jeg har sagt tidligere, godt beskrevet å bra arbeid du gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Det skjer lite på bmw front før tida.. har vært på ferie i larvik/sandefjor området i 14daga.. etter noen daga der ble jeg rastløs ville kjør noe mer spennenes en foreldran mine sin Rav4.. siden dem er faste toyota kunder.. fikk jeg lån en GT87 før en dag av Toyota Funnemark i Larvik Utsene på GT86 er helt grei.. denne var en basisutgave med startpris på 470 000kr men den leveres med ei "kitt" som ligner som på Supra til 550 000kr.. det er uten tvil den jeg ville ha velgt Baklykta er ikke noe jeg liker men resten hold mål.. liker spessielt eksosen GT86 gir også en sånn 911 feeling når du ser i speilan.. di bakskjerman ser stor ut Subaru? hmm ja di kunne nu ha tatt det vekk motor er på 200hk.. huska ikke NM.. alt av effekt ligg på topp av turtallet.. så man må kjør denne som en E30 med M20b25.. helt til sperra før man gira.. ligg rundt 3000-4000rpm før pådrag.. den er ekstrem leken.. vil altid gir mer gass.. men så er det også en ny bil.. er faktisk udramatisk og kjør i 100++.. litt kjedelig tok en snar titt under bilen.. den har samme type understell som e36 Faktisk mora mi som kjør hær denne GT var med halvautomat.. med F1 paddla på ratte.. å "dog shift" på girstanga.. det fungerte helt greit.. men mista litt kontroll over turtallet F1 gir reagerte med en gang.. ikke noe politisk komite som måtte tenk først GT er den eneste nye bil jeg kunne ha kjøp.. rett å slett før at det er en førers bil.. ikke noe data dritt som styra det man ska gjør villa ha velgt manuell gir.. å topp utgaven til 550 000kr.. i den orange farga men sagt til toyota at di kunne behold di felgan den ble levert med Som litt ekstra.. så forhandla jeg toputgaven på 550 000kr ned til rundt 3000kr i måndlig avdrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Fant ett bilde av Aero utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Gt86 har en fin front som er akseptabel, men rumpa er jeg litt usikker på, helhetlig for den 4/6 av meg i utsende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Liker ikke at det er endestusser på den bilen det (gt) blir litt jall synes jeg:-) Kunne i det minste sveiset den fast :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Jeg syns GT86 faktisk er jævlig kule biler, spesielt med litt modifikasjoner (senk, felg og noen bodykit detaljer). Grunnen til at det er Subaru motor i den er vel fordi den er bygget på Subaru BRZ, som er så og si prikk lik GT86?: Forøvrig meget bra arbeid på E30'n din! Blir fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 GT 86/BRZ er den eneste japanske bilen jeg kunne tenkt meg, lånte en lett rigget en på Nürburgring for 14 dager siden og kjørte noen runder både i tørt og vått, er forholdsvis leken/lett på baken og har en sportslig motorkarakter, får skikkelig sportsbilfølelse i denne faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Vis jeg ikke hadde hatt e30.. å hatt økonomi før å kjøp en GT86.. så trur jeg at jeg hatt gjort det har en følelse av at dette kommet til å bli en "hit" i framtida.. håpa bare toyota kommer med en anna motor i framtida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Ny motor En m20b25facelift fra en e34. Blokka er merka 10 02 89 (produksjons dato?) og 1289575 ?? Toppen.. 855 og 2.5/2.7 2 knekte pinnbolta på eksosida Va ei blanding av skrua på trykkplata.. så det blir det bestilt nye av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå