Gå til innhold

MikaelR sin e30.. Film fra ACR

Share

Anbefalte innlegg

M-Front montering!

Er egentli ei stund sida jeg bestilte M-front til touring, men det har tatt ei stund å finn ut ka jeg trengte før ombygginga! Ka som passa sammen, å ka som måtte bestilles. Fant ut at det va ingen steg før steg løsning har på bimmers, kun raske bilda av når folk hadde gjort det.

Liste over det jeg fant ut som trengtes:

M-front (STE36/7-8846-A)

Monteringssett støtfanger (51119059461)

Støtfangerforsterking (51112264482 )

Feste kjørelys (M TECHNIC) (51112233845 og 51112233846)

Luftinntak (M TECHNIC) (51712233361 og 51712233362)

Alt er Gsbildeler.no delenr!

Monteringssett, med alt man treng

yotb5fqe2v6tl09qv8yr.jpg

Hær ser man forskjel fra orginal til M-tech

cmcm8cvzr9a3qo0a6eyh.jpg

Støtfangerforsterking, kjørelysfeste og grill montert

yqir34u7is6rbu36mykq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åsså fant jeg ut at jeg ikke sku ha tåkelys, rett å slett før at jeg bruker det nesten aldri. Så tåkelysdekslan ble bestilt fra ebay.com, å ble bestilt hos en bruker som hete (abs24shop)

Kosta ca. 140kr med frakt

Ferdig lakka å klar til montering

nxd9j6gmc8g2kjpxigge.jpg

Det gjør seg veldig med M-tech 8)

lhkwbn973aw1iw8atlk9.jpg

Å sånn ble det seanes ut :)

ihkt716sgzxm8ibxam28.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten rep oppdate!

Gasspedal var knekt når jeg kjøpte bil, å det har egentli ikke irriter meg så mye :roll: er bare en gang i blant at jeg har fått ufrivilling cruisekontroll #-o

Pedal var knekt der den ledda mot feste i golvet

hg8ssdazh552bh5qf05e.jpg

Det hær mein nu jeg er dårlig laga fra Bmw! sku ha vært ett ordentlig ledd, ikke plast som er dømt til å knekk

w7w9ka6ifplhoshczcn3.jpg

Lett demontering :) en ring som holdt fast oppe, å feste i golvet mått bare brytes løst

bmh4k01d5bf1it2uhfui.jpg

Nytt å fint 8)

u2jtqfwwee5xj2ci7koh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye felger :D

På vei hjem fra Sommertreffet i Juni greide jeg å ødelegg 2 av di MAS Sagitta felgan, di ble offer før ett kraftig telehiv som gjor at di fikk så stor skade at det ble før dyrt å reparer dem! Så da måtte jeg bare finn nye felger, å bestilte GS goldline fra Gsbildeler :twisted:

hezjr3cs9qhyzt9ueelt.jpg

Ska få tatt noe bedre bilda når været hær oppe blir litt bedre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det her! E36 touring har masse potensiale til å bli gromt og du er på god vei :wink:

Løsnet du stabstaget bak før du forsøkte å plassere inn fjæra? Med den løs så burde det holde at noen presser ned navet slik at fjæra bare kan settes rett inn i skåla.

Ellers godt å se at E36 blir godt behandlet. Det er egentlig en knakanes god bil. Jeg vet jeg skal ha en E36 igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det her! E36 touring har masse potensiale til å bli gromt og du er på god vei :wink:

Løsnet du stabstaget bak før du forsøkte å plassere inn fjæra? Med den løs så burde det holde at noen presser ned navet slik at fjæra bare kan settes rett inn i skåla.

Ellers godt å se at E36 blir godt behandlet. Det er egentlig en knakanes god bil. Jeg vet jeg skal ha en E36 igjen :wink:

takk takk :D Jeg skrudde faktisk ikke løs stabstaget, må ha glemt det i øyeblikket :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en fotorunde idag med touring, va på forskjellige plassa. Foto er en av hobbyene mine, lika å prøv meg fram med nye plassa å lysforhold. Å bruka nu mitt første speilrefleks camera, ett Canon eos 1000D!

Litt reklame før [ ] bil :lol:

phfp3gwtxyqwjistahe1.jpg

87o9zg7m2b9mdpm8asms.jpg

Lurte med Supra til en kompis

btswoydeyo5os33o29s8.jpg

Bimmers reklame

6t7wzmeil82770zsume7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Gokjenning av senkesettet!

Lite oppdate, va på biltilsynet å fikk gokjent understellet :D dagan før jeg sku på gokjenning prøvde jeg å få tak i noen hjul som va i orginal størrelse, men det va ingen som hadde noe ligganes som passa å jeg kunne lån :? så det ble til at jeg dro med 18" hjulan, å va egentli 100% sikker på at jeg sku få mangel lapp på grunn av dem #-o

Men heldigvis av kontrolørn i godt sommerhumør, å sa at av å til må man se litt gjennom fingran :D er bare unødveding av han sku krev at jeg sku møt opp med orginal hjul, før så at jeg bytta tilbake til 18" rett etterpå :applause:

Fjernet signaturn til kontrolørn

jl23v0cakknfkvscn1d0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...