Gå til innhold

MikaelR sin e30.. Film fra ACR

Share

Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme igjen etter turn på Sommertreff ACR.. va litt av en tur.. polti hadde storkontroll i alle retninga.. var totalt umulig å ikke bli stoppet.. jeg ble stoppet 2 ganga i alko kontroll.. 2 ganga i teknisk :cry: så ble nokk mangel lapp.. å krav om å vis e30 på kontroll :( fikk anmerkning på at hjul tar i karoseri.. uorginal eksos og solfilm i front ruta

qm96hqoxhl5yxsdq685y.jpg

ow176v2nmrfs59qmghui.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei nei nei :cry: merka noe rart på turn i helga.. virka som at bakskjermen hadde løsna.. ikveld reiv jeg ut intergjøret i bagasjerommet før å undersøk :shock: skøyten som hold bakskjermen mot golvet er rusta vekk.. å på grunn av bakfanger.. så har skjermen blitt presset ut.. å reve opp skøyten langs hjulbuen på innsida.. som ser ut som er kunn lima?? denne skjermen er blitt bytta en gang i bilens levetid

ujfk0pw7vxhe6kym95i6.jpg

NOEN SOM VET PLATE TYKKELSEN PÅ E30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har MYE arbeid foran deg! Gjorde nettopp dette på den blåe min :\

Ja desverre.. men får ikke gjort jobben 100%.. mangla utstyr å kunskap.. så blir lapping #-o noe som jeg hater.. ska det gjøres rett.. så må hele panel byttes ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja desverre.. men får ikke gjort jobben 100%.. mangla utstyr å kunskap.. så blir lapping #-o noe som jeg hater.. ska det gjøres rett.. så må hele panel byttes ut

en ser jo ellers bra ut så det er litt trist å gjøre det halvveis da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ser jo ellers bra ut så det er litt trist å gjøre det halvveis da :(

Er rett å slett penga som sett stopper.. iallefall nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...