MikaelR Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Da var jeg hjemme igjen etter turn på Sommertreff ACR.. va litt av en tur.. polti hadde storkontroll i alle retninga.. var totalt umulig å ikke bli stoppet.. jeg ble stoppet 2 ganga i alko kontroll.. 2 ganga i teknisk så ble nokk mangel lapp.. å krav om å vis e30 på kontroll fikk anmerkning på at hjul tar i karoseri.. uorginal eksos og solfilm i front ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Tar hjula i da? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Tar hjula i da?Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Front hjula tar i ytterskjermen vis æ svinga hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Tar hjula i da?Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Front hjula tar i ytterskjermen vis æ svinga hardt Ikke sving så hardt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Nei nei nei merka noe rart på turn i helga.. virka som at bakskjermen hadde løsna.. ikveld reiv jeg ut intergjøret i bagasjerommet før å undersøk skøyten som hold bakskjermen mot golvet er rusta vekk.. å på grunn av bakfanger.. så har skjermen blitt presset ut.. å reve opp skøyten langs hjulbuen på innsida.. som ser ut som er kunn lima?? denne skjermen er blitt bytta en gang i bilens levetid NOEN SOM VET PLATE TYKKELSEN PÅ E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Får fine reppdela til dette! Skal ikke være limet dær tror jeg :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Fant denne del på koed.. men ser ikke ut som den går helt inn til golvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Fant denne del på koed.. men ser ikke ut som den går helt inn til golvet[ Bilde ] i vist det er bare i bunn så lager du plata selv, er lett å bårre av den gammle hær og sette på ny:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Motivasjon dreper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Du har MYE arbeid foran deg! Gjorde nettopp dette på den blåe min :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Du har MYE arbeid foran deg! Gjorde nettopp dette på den blåe min :\ Ja desverre.. men får ikke gjort jobben 100%.. mangla utstyr å kunskap.. så blir lapping noe som jeg hater.. ska det gjøres rett.. så må hele panel byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Du har MYE arbeid foran deg! Gjorde nettopp dette på den blåe min :\ Ja desverre.. men får ikke gjort jobben 100%.. mangla utstyr å kunskap.. så blir lapping noe som jeg hater.. ska det gjøres rett.. så må hele panel byttes ut en ser jo ellers bra ut så det er litt trist å gjøre det halvveis da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Du har MYE arbeid foran deg! Gjorde nettopp dette på den blåe min :\ Ja desverre.. men får ikke gjort jobben 100%.. mangla utstyr å kunskap.. så blir lapping noe som jeg hater.. ska det gjøres rett.. så må hele panel byttes ut en ser jo ellers bra ut så det er litt trist å gjøre det halvveis da Er rett å slett penga som sett stopper.. iallefall nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Kjipt as føkk.. Ser ut som det kan "jukses midlertidig" med å sage ut og sveise i en høvelig rett platebit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Fant ett bilde fra sommertreffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå