MikaelR Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Ligg heime nu med høst influensa å kjeda meg, så ble til at jeg så igjennom servis papiran til e30 Fant ut at e30 er kansje gokjent senket men syns det er litt rart siden den er så høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Fikk også med kjøpskontrakten til han som jeg kjøpte bil hos. Han kjøpte bil i 1990, da var bilen godt 40 000km, å betalte 135 000kr før den Fant kvitering på det første register reim bytte på bilen, å hele bytte kom på 1026kr får jo ikke engang bytta ei lyspære på en ny Audi til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 For en syyk forskjell!Blir bra om denne får samme stuk som E36'en Ska gjør mer med e30 enn e36, men på samme tid er e30 ett lite budsjett prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Shortshift montering på e30 Koed dele nr: 25117527252 Sportgearstang 25111220600 Foring til gearstang 25111434495 Gearkula Gearbelg bestilte jeg på ebay, fra en bruker som hete (topgaiters) å kosta ca 80kr med frakt. Dette klipset måtte løst, å akslingen som går gjennom gearstanga og gearoverføringa Reiv av gearkula, gearbelg før å kom til foring som holder gearstanga fast. Brukte ett flatskrujern og hammer, å slo istykker deler av foring Så var det bare å løft stang rett opp. Hær ser man forskjell på standar, å shortshift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Alt monter sammen igjen, nytt å fint Stemningbilde fra garasjen Den garasjen som man ser på di første sidan med e36, har jeg ikke lengre leiekontrakten gikk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 E30'n har vært på Eu kontroll Egentli små bagateller, men er litt irriter over det med bremserøra før vis jeg først må ned med bakstillinga, så vill jeg bytt til 325 bakstilling med skrivebrems å LSD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Har FL lykter du kan bli den lykkelige eier av når du først må bytte. Men det er sprekk i det ene langlyset og så mangler det litt småtteri du sikkert kan bruke fra lyktene du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Ligg heime nu med høst influensa å kjeda meg, så ble til at jeg så igjennom servis papiran til e30Fant ut at e30 er kansje gokjent senket men syns det er litt rart siden den er så høy Servis heftet helt opp til 248 000km Bilen er orginalt senket fra BMW, derfor står dette i vognkort Poleringen ble BRA, ser det bra ut enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Har FL lykter du kan bli den lykkelige eier av når du først må bytte. Men det er sprekk i det ene langlyset og så mangler det litt småtteri du sikkert kan bruke fra lyktene du har. Takk før tilbud ska tenk på det, plan er egenli å bytt til DE lykter etterhvert Men er nærlys bra på den lykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Det er jo DE nærlys på faceliften, så ja de er bra Og de kan bli dine i dag hvis du ikke vil vente til etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Bilen er orginalt senket fra BMW, derfor står dette i vognkort Poleringen ble BRA, ser det bra ut enda? Syns det er rart, bilen er jo skyhøy Jah, lakken ser like bra ut nu som rett etter jeg gjor det men trur ikke jeg kan gjør samme jobben på nytt igjen, lakken bynn å bli alt før tynn noen plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Det er jo DE nærlys på faceliften, så ja de er bra Og de kan bli dine i dag hvis du ikke vil vente til etterhvert Trudde DE sto før svarte lykter på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 DE er linselykter, uansett fargen på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Neste lille prosjekt Når jeg bytta til shortshift, fant jeg ut at foring som hold gearoverføring var ødelagt. Å gjor at gearstanga kunne løftes opp å ned 1 eller 2 cm å orginal foring gjør at stang føles litt løs, så jeg fant ut at jeg sku få dette dreid i noe mer fast Hær står den foringa! Nylon emnet Ferdig dreid, å lima fast med tec7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 DE er linselykter, uansett fargen på de Hmm, men blir det ikke litt feil da å ha etter linselys å ett prefacelift nærlys på bilen? vis jeg bare bytter det som er anmerket på Eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå