Kvasi Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Næh, skal du først bytte lykter så bytter du selvfølgelig til noen som det er mye bedre lys i samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Har skjedd litt før i det siste, fikk nettopp en pakke fra koed.no med nye bremserør, front fanger og vindus sveiv. Å så er nylon foringa monter i gearoverføringa ble kjempefin å kjør med nesten ikke noe "løs" følelse i gearstanga. Jeg ska legg ut noe bilder når bimmers.no bildeserven funger igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Ser ut som bilde server funger igjen så da får jeg kom med en liten oppdatering om ting til E30 Jeg fått noe deler fra koed, frontfanger, bremserør/slanger til bakstillinga, gass demper til pansre å vindus sveiv Sony CDX-GT740UI, skiltplate og bakløkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 E30 Outback Edition Kjøpte noe 16" felger, å vurder å lakk dem hvit Ratt ifra en e34, som jeg syns va finere enn orginalt e30 Plugga igjen antenne hullet, lakka i bilens farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Har begynt kampen mot chrom på e30 ska ha alt svart, å fangeran i bilens farge Litt dårlig bilde, sia det e mørketid nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Jeg fikk en ide om korsjen jeg kunne endre E30, å fikk så lyst å se korsjen det ville se ut at jeg begynte å "rediger" med Paint Orginal bilde Senka, hvite felger å svarte lister Rød front å bakfanger Å så fikk jeg hjelp av "thundercunt" med noe endringa som jeg ikke fikk til på Paint Savna mine felger, så jeg bytta fort over før å se korsjen det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Motorrens å oljebytte på Touring! Bestemte meg før å bytt motorolja, å ta motorrens på Touring, handla inn 5l Castrol olje, 5l Biltema olje, Omega Motorrens, oljefilter å oljeplugg Ut med gammel olje Inn med Biltema olje, tilsett Omega Motor rens i olja. Å la motor gå på tomgang i 10-15min Tømte motor før olje igjen, å her ser man kor svart olja ble etter 15min tomgangs kjøring Så var det inn med Castrol olje, å oljefilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Pene biler du har! Må nesten følge med her litt framover Hvor mye måtte du ut med for gull felga fra GS? Totalt med dekk så ble prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Pene biler du har! Må nesten følge med her litt framover Hvor mye måtte du ut med for gull felga fra GS? Totalt med dekk så ble prisen? Takk Felgan kom på ca.6000kr med frakt fra gsbildeler.no, å dekkan bestilt jeg fra jdmperformance.no til 750kr pr dekk inkludert frakt (se nederst side 1 på tråd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Ikke værst Vet ikke om goldline hadde passet så godt på min bil. Sølvfarga bil med gullfelger, noe som ikke høres riktig ut der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Ikke værst Vet ikke om goldline hadde passet så godt på min bil. Sølvfarga bil med gullfelger, noe som ikke høres riktig ut der gitt Prøv å rediger ett bilde av bilen å se korsjen det blir om ikke gull passa.. så kan du jo lakk om sentre til foreksepel grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Små fixs før etterkontroll! Koed dele nr: 63121368861A 63261372763A Fikk resten av det som trengtes før å få e30 eu gokjent va egentli en grei jobb å bytt frontløkta,, men anbefal folk som ska gjør dette å skru ut hele løkta.. før det er litt pirkearbeid å få løs nærlyset fra branketten. De hær anbefal jeg andre om å kjøp ny vis dem ska bytt ei løkt! gammel utslitt sprø plast Dette lokket følgte ikke med nyløkta.. så den måtte flyttes over Bytta også pæreholderan til skilt lystan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Kul tråd! Det siste redigerte bildet minner meg om en annen e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Kul tråd! Det siste redigerte bildet minner meg om en annen e30 hehe din? blir kansje litt lik din.. men det blir ikke noe m-tech 1 på mæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Svarte lista og motorvask! Gjor det enkelt, å malet listan svart på e30. Billig å ble faktisk bra nokk. Begynte med å puss ned så maling fikk litt feste med 80 - 120 å til slutt 800 papir. Den siste med 800 brukte jeg mest tid på før å ikke få synlige sliperiper. Kansje kjedeligt å lagtids jobb men det er verd det til slutt. Etter pussing ble det vasket over med rødsprit, å maskert. Har også fått byttet bremserøran å bremse veska på bilen, men dette ble gjort på verksted hele jobben med deler kom på ca 4500kr, så jeg syns det va verd å få verkstedet til å ta jobben, siden jeg ikke har verden beste garasjen å skru i. Pussepappiret, kjøpt på Coop Ops bygg Har også fått tatt motorvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå