MikaelR Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Gammel e36 min ligg til salg http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=32550098 Sånn så den ut når jeg hadde den Bilde fra annonsen på finn Jeg solgte denne før 30 000kr før ett år sia, å det ser ut som den har hatt ett hard liv sia da trur tilomed at grill er monter opp ned Gammel salgs tråd -> viewtopic.php?f=39&t=146369 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Triste greier, bilen kan vel fortsatt være i god stand, så bare veldig sliten ut på bildene på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Triste greier, bilen kan vel fortsatt være i god stand, så bare veldig sliten ut på bildene på finn. Har sett på bilen i virkligheta.. å den er i dårlig stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Endelig fikk jeg tak i ny garasje etter å ha leita i nesten ett halvt år.. så fikk jeg å brorn min leie denne.. ikke den største garasjen.. men er god plass til en bil å siden igjen av oss har noe stående prosjekt.. så vil denne garasjen funger fint.. å ikke minst er den billi å leie Forige eier av garasjen har monter trykkluft anlegg, benk med skrustikke, masse lys, 3fase anlegg å elektrisk portåpner med fjærnkontroll og masse spotter som er styra med dimmer Kun med spottan på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Det der var rått! Kommer nok til å bli en utmerket skruplass i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Det der var rått! Kommer nok til å bli en utmerket skruplass i vinter! Mhm.. har fått tak i byggtørker så ska få bli varm å godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Så jo bra ut den garasjen der. Litt misunnelig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Liten oppdate fra nygarasjen Er en drøm å skru i ny garasjen tar ca 20-30min å varm den opp til 10+ med bygg tørken Å det gjør at jeg har begynt å fixs små ting rundt på E30. I ei uke nu har jeg hatt bensinlukt fra bilen, å har leita som fan etter lekkasjen. Men fant ut idag at jeg liksågreit bytta alle slangan som er i motor rommet (3 stk) å på disse gamle bilan er det jo en lek å bytt på grunn av at det så go plass, tok meg ikke mer enn liten time å gjør bytte Sånn hær så alle slangan ut Har også begynt å puss ned chrom ringan til løktan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Nesten ikke misunnelig på garasjen i det hele tatt Ikke uvanlig med lekkasje på en slange oppå tanken på de der, opp med baksetet å sjekk hvis ikke du fikk bort lukta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Nesten ikke misunnelig på garasjen i det hele tatt Ikke uvanlig med lekkasje på en slange oppå tanken på de der, opp med baksetet å sjekk hvis ikke du fikk bort lukta. Hmm ja der sa du noe heldigvis er baksete tatt ut av e30, så det blir lett å skjekk imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Har sett den garasjen før, ganske god lagringsplass på loftet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Har sett den garasjen før, ganske god lagringsplass på loftet også Lofte sku eiern bruk selv det eneste er at vi får lov å sett en kompressor der til trykklift anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Ble en liten søndags runde med e30 idag! Begynte med å ta vekk baksete ryggen, før forige gang jeg var i garasjen prøvd jeg å få den løs. Men fant ikke ut korsjen den va festa mot bagasje rommet. Å leita etter skrua/bolta i ryggen fra bagasje rommet, men fant ingen ting. Prøvde også å riv litt i den, men det hjalp ikke noe. Så derfor legger jeg ut litt info om korjsen den er festet 2st 10mm skrua neders på hver side, å så er det bare å løft opp ryggen Ryggen hviler på 2 sånn hær fester Bytta den ene 8mm bensin slangen atme bensin pumpa Å leita litt mer etter hvor bensin lukten kommer fra, hær er ned til tankmålern å uttaket/retur på tanken. Det lukta bensin nedi der, hadde ikke bensin slanger i den størresen, så den jobben får vent Olje bytte på gearkassa hær ser man drens pluggen med magnet på, va endel metall spon på den Fant ut at den ene baksjermen er byttet en gang i bilen liv, å det er sekket grunn før at lakken sitt dårlig fast på den sjærmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Montert litt mer støy demping i innerskjerman Fjernet chrom pyntelista. Denne er formet som en U å er bare pressa på kanten, så trur man ska grei å få den av uten å ta løs panelet Lett rens av baksete, å så ble alt satte sammen igjen Den chrom lista på framdøran satt så godt fast alt jeg tok av dørtrekket, å lista va klemt fast imellom vinduspakninga å festan til dørtrekket. Å etter å ha tatt vekk lista prøvemonterte jeg dørtrekket igjen, å så at det ble en litt stygg glippe imellom vinduspakinga å dørtrekket må undersøk korsjen dette ser ut på en shadowline e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Da ser det ut som Touring er frisk igjen E36 har stått siden midt i desember på grunn av motorproblema. Å tok utklippa av det jeg skrev på Teknisk tråd istede før å skriv alt på nytt ((Har fått noe rare problem med motor i min E36 318tds (m41d17) Syntoma: Temperatur målern går for opp på drift tempratur, men motor er ikke varm, å det kommer ikke varme utav varmeapparte Etter 20 min kjøring går tempraturmålert brått opp på rødt å motor mister kraft. Men ingen tegn til at motor kok Vis jeg stopper å lar motoren gå på tomgang detter tempratur ned på drifstempratur, å motor får kraft å virker normalt Jeg mistenker vannpumpa eller termostaten, men har aldri vært borti at motor mister kraft med en gang at tempratur blir før høy. Så det gjør meg litt forvirra, før jeg vet disse motoran er fulle av elektrisk følera å sånt)) Verkstedet bytter først tempratur følern på motor, å sa at bilen va frisk igjen men etter å henta bilen, kom jeg meg ikke lengre enn 3-4km, så kom alle syntoman tilbake da va det bare å lever bilen på verksted igjen! etter litt feilsøking fant verkstede ut at det va vannpumpa som va defekt. Den var laget av plast, å hadde begynt å slur mot metall akslingen som den va festet på utrulig elendig patent av bmw å lag den i plast! Så ble bytte av vannpumpa, å termostaten. Å nu virker det som den er blitt frisk igjen Verksted regninga kom på ca 7000kr med deler (bestilte delene selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå