E.H.D Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Her er bildene fra banekjøringen som jeg tok. Mye frisk kjøring. Dette er de bilene jeg har bilder av, noe flere enn andre, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Heftige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Enda mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Takker så mye for flotte bilder E.H.D!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Gromme bilder! Fikk den svarte/lilla m3'n en smell i høyre framskjerm eller? Litt vanskelig å se på tlf.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 ^Den har en bulk i høyre fremskjerm ja, men jeg tror ikke det skjedde på banen, siden bulken er der på alle bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Okei, har vel huket tidligere da sikkert:) veit du hva slags motor det er i den? Mistenker at det ikke er orginal s14:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Flotte bilder av flotte biler !! Gøy å se noen av M5'en min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian-e46 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 noen som vet om den svarte e39 528 som bilde nr13 er orginal, suns den virket så frisk ut til å være 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Okei, har vel huket tidligere da sikkert:) veit du hva slags motor det er i den? Mistenker at det ikke er orginal s14:) Er en 320 på pappiret, godkjent ombygget til M3. Er S50B32 i den med carbon boks, bilen er jo et sarv uten like. Men den er veldig bra teknisk og fungerer ganske godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Flotte biler og bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Håper noen filma når jeg kjørte da, samme om det er mobil film eller skikkelig. Ta kontakt på PM eventuelt. Hadde vert bra om noen har bilder fra når jeg snurra borte med lang strekket og la noe greit med gummi bortover der etter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Arh, jeg glemte helt å film, kommer ikke på at jeg kan filme med kameraet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå