Gå til innhold

billig bilig turbo kit må bort haster, komplett


///M3///
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er vitsen med å erge seg på slike som han?

Jeg synes det er synd at folk tar slike stupide valg som han "trådstarteren" her har gjort.

Å banke gørra ut av han, gjør den som slår til en akkurat like tragisk person.

Møte opp på døra er en glimrende ide, men å banke dritten ut av han er en dum ide.

Gjøres dette her på riktig måte kan vi alle lærer noe.

Møt opp hjemme hos han, lag til en avtale.

Det er fullt mulig å sette noen av hannes eiendeler i *pant* feks... Det eneste vi mangler er at noen tar seg bryet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok før folket tyr til vold...

Ein kompiss av meg solgte ein bil til ein kar, dei blei einige om att kjøper skulle få betale når han fekk lønn da dette var ein knus og skrot bil...

Etter igjentatte oppringinger og truing med mykje rart skjedde det fortsatt ingenting.

Også ein kveld skjedde det eg hadde trudd kom mykje tidlegare, dei møttest uttafor ein lokal pub og der regelrett svinbanka kompissen min han med igjentatte slag og skallinger etterkvert som fyren røyste seg fra bakken...

No må kompissen mine sone og han andre slapp unna med nokken blåveiser og skrubbsår...Muligens knekt nase, husker ikkje...

Tenk litt på det før dokke tar affære...

Det kan gå bra med juling men som oftast slår det tilbake med dobbel effekt enten i juling eller anmeldelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok før folket tyr til vold...

Ein kompiss av meg solgte ein bil til ein kar, dei blei einige om att kjøper skulle få betale når han fekk lønn da dette var ein knus og skrot bil...

Etter igjentatte oppringinger og truing med mykje rart skjedde det fortsatt ingenting.

Også ein kveld skjedde det eg hadde trudd kom mykje tidlegare, dei møttest uttafor ein lokal pub og der regelrett svinbanka kompissen min han med igjentatte slag og skallinger etterkvert som fyren røyste seg fra bakken...

No må kompissen mine sone og han andre slapp unna med nokken blåveiser og skrubbsår...Muligens knekt nase, husker ikkje...

Tenk litt på det før dokke tar affære...

Det kan gå bra med juling men som oftast slår det tilbake med dobbel effekt enten i juling eller anmeldelse...

Word!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å erge seg på slike som han?

Jeg synes det er synd at folk tar slike stupide valg som han "trådstarteren" her har gjort.

Å banke gørra ut av han, gjør den som slår til en akkurat like tragisk person.

Møte opp på døra er en glimrende ide, men å banke dritten ut av han er en dum ide.

Gjøres dette her på riktig måte kan vi alle lærer noe.

Møt opp hjemme hos han, lag til en avtale.

Det er fullt mulig å sette noen av hannes eiendeler i *pant* feks... Det eneste vi mangler er at noen tar seg bryet.

Hvorfor ikke binde han Naken inntil et tre i skogen og la han bli der i noen dager ;) Hadde sikkert funka!!! HAHAHA! :) Er vell ikke ulovlig ? Kanskje man blir tatt for Kidnapping :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å erge seg på slike som han?

Jeg synes det er synd at folk tar slike stupide valg som han "trådstarteren" her har gjort.

Å banke gørra ut av han, gjør den som slår til en akkurat like tragisk person.

Møte opp på døra er en glimrende ide, men å banke dritten ut av han er en dum ide.

Gjøres dette her på riktig måte kan vi alle lærer noe.

Møt opp hjemme hos han, lag til en avtale.

Det er fullt mulig å sette noen av hannes eiendeler i *pant* feks... Det eneste vi mangler er at noen tar seg bryet.

Hvorfor ikke binde han Naken inntil et tre i skogen og la han bli der i noen dager ;) Hadde sikkert funka!!! HAHAHA! :) Er vell ikke ulovlig ? Kanskje man blir tatt for Kidnapping :S

Tipper du hadde fått større straff for det i og med att det hadde blitt sett på som kidnapping og vist du hadde vert skikkeleg uheldig hadde du blitt tatt for forsøk på drap ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell her er det vell ingen som har lyst til å sitte inne for ett turbokit til 3000,-

Men kansje det hjelper å få pengene tilbake viss man drar en tur på kaffebsøk. Å gjerne når man er litt flere. Kansje han ser alvoret i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å erge seg på slike som han?

Jeg synes det er synd at folk tar slike stupide valg som han "trådstarteren" her har gjort.

Å banke gørra ut av han, gjør den som slår til en akkurat like tragisk person.

Møte opp på døra er en glimrende ide, men å banke dritten ut av han er en dum ide.

Gjøres dette her på riktig måte kan vi alle lærer noe.

Møt opp hjemme hos han, lag til en avtale.

Det er fullt mulig å sette noen av hannes eiendeler i *pant* feks... Det eneste vi mangler er at noen tar seg bryet.

Hvorfor ikke binde han Naken inntil et tre i skogen og la han bli der i noen dager ;) Hadde sikkert funka!!! HAHAHA! :) Er vell ikke ulovlig ? Kanskje man blir tatt for Kidnapping :S

Tipper du hadde fått større straff for det i og med att det hadde blitt sett på som kidnapping og vist du hadde vert skikkeleg uheldig hadde du blitt tatt for forsøk på drap ;)

Haha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...