Gå til innhold

billig bilig turbo kit må bort haster, komplett


///M3///
 Share

Anbefalte innlegg

Blir det brukt knytnever er dere faktisk teitere en den som svindlet dere...

Å en annen ting, hva om dere har skremt opp fyren så jævlig at han har skaffet seg en pistol??

Løse krim med mer vold og krim er ikke noe løsning i det heletatt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mange av dere er like mye taper som han svindleren det omtales her! Dere er villig til og ty til vold og vold er verre en og bli frasvindlet 3000.-

Slik jeg ser det er trådstarter en grisk person, rett og slett fordi han er villig til og hive seg over noe som tilsynelatende ser billig og bra ut, og han er villig til og ta en risiko, og være først ute før noen andre får tak i det. Da blir det feil at han skal hyle og skrike høyt på diverse forum fordi det slo tilbake på han.

Voks opp, glem pengene men bruk hue neste gang du ser noe som ser billig og bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dere er like mye taper som han svindleren det omtales her! Dere er villig til og ty til vold og vold er verre en og bli frasvindlet 3000.-

Slik jeg ser det er trådstarter en grisk person, rett og slett fordi han er villig til og hive seg over noe som tilsynelatende ser billig og bra ut, og han er villig til og ta en risiko, og være først ute før noen andre får tak i det. Da blir det feil at han skal hyle og skrike høyt på diverse forum fordi det slo tilbake på han.

Voks opp, glem pengene men bruk hue neste gang du ser noe som ser billig og bra ut.

du må være det dummeste menske jeg har vert bort:) hvem i helvete vill ikke ha ting så billig som mulig? vet ikke med deg. men jeg driter ikke penger. så finner jeg noe billig hiver jeg meg over det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel uansett ikke kjøper som har gjort noe feil her. det er selger som rett og slett driver med svindel. er det virkelig noen her på forumet som mener at man fortjener og bli svindlet fordi man blir litt ivrig og kanskje gjør naive ting som og forhåndsbetale. skjerpings her. forumet er jo for at vi skal kunne hjelpe hverandre. har man noe til overs som noen andre trenger er det vinn vinn.

ser også i gamle tråder fra selger at han for noen år siden ble frastjålet bilen sin og snakket om og banke opp gjerningspersonene da. kansje på tide å se seg i speilet og ta konsekvenser av egne handlinger. oppfordrer selger på det sterkeste til og gjøre opp for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene som har skrevet her og "forsvarer" svindler´n driver jo med svindel selv...

Nei dra å møt opp hjemme hos fyr´n, enkelt og greit!

En gang må han lære, er håp for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dere er like mye taper som han svindleren det omtales her! Dere er villig til og ty til vold og vold er verre en og bli frasvindlet 3000.-

Slik jeg ser det er trådstarter en grisk person, rett og slett fordi han er villig til og hive seg over noe som tilsynelatende ser billig og bra ut, og han er villig til og ta en risiko, og være først ute før noen andre får tak i det. Da blir det feil at han skal hyle og skrike høyt på diverse forum fordi det slo tilbake på han.

Voks opp, glem pengene men bruk hue neste gang du ser noe som ser billig og bra ut.

Alle vill jo gjerne være først ute med en " god deal" spes når selger via PM femstår seriøs å oppgir all info om seg selv. å ellers virker proffesjonel . å Støtte svindlere uansett om det er 100 eller 10000 kroner er idiotisk å talentløst av DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dere er like mye taper som han svindleren det omtales her! Dere er villig til og ty til vold og vold er verre en og bli frasvindlet 3000.-

Slik jeg ser det er trådstarter en grisk person, rett og slett fordi han er villig til og hive seg over noe som tilsynelatende ser billig og bra ut, og han er villig til og ta en risiko, og være først ute før noen andre får tak i det. Da blir det feil at han skal hyle og skrike høyt på diverse forum fordi det slo tilbake på han.

Voks opp, glem pengene men bruk hue neste gang du ser noe som ser billig og bra ut.

du må være det dummeste menske jeg har vert bort:) hvem i helvete vill ikke ha ting så billig som mulig? vet ikke med deg. men jeg driter ikke penger. så finner jeg noe billig hiver jeg meg over det;)

Grådighet og svindel går hånd i hånd, det er de grådige som blir svindlet, mens vi andre bare ler av svindlerne og dere som er super grådig. :D

Ja, og du ser hva som skjer når du ukritisk bare betaler inn penger på en konto uten å forsikre seg om at man får de varene man har bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dere er like mye taper som han svindleren det omtales her! Dere er villig til og ty til vold og vold er verre en og bli frasvindlet 3000.-

Slik jeg ser det er trådstarter en grisk person, rett og slett fordi han er villig til og hive seg over noe som tilsynelatende ser billig og bra ut, og han er villig til og ta en risiko, og være først ute før noen andre får tak i det. Da blir det feil at han skal hyle og skrike høyt på diverse forum fordi det slo tilbake på han.

Voks opp, glem pengene men bruk hue neste gang du ser noe som ser billig og bra ut.

du må være det dummeste menske jeg har vert bort:) hvem i helvete vill ikke ha ting så billig som mulig? vet ikke med deg. men jeg driter ikke penger. så finner jeg noe billig hiver jeg meg over det;)

Grådighet og svindel går hånd i hånd, det er de grådige som blir svindlet, mens vi andre bare ler av svindlerne og dere som er super grådig. :D

Ja, og du ser hva som skjer når du ukritisk bare betaler inn penger på en konto uten å forsikre seg om at man får de varene man har bestilt.

Hva er grådig i å måtte betale 3100 for ett kit som virker til å være ett ebay kit til 5000.. ?? har en masse gode erfaringer med handel både fra bimmers å vw audi forumet. å dær har alt foregått på samme viset fullt navn/ adresse tlf nr til selger å fin kontakt helt frem til varen er kommet. at du da skal beskytte selger å kalle kjøper grådig for å gå etter en "god deal" virker du jo dum. hadde mye kontakt med selger hær og. fikk til og med bekreftelse på at kittet var sendt. å etter det ble det umulig å få respons fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...