wicky124 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Nå tror jeg jeg datt helt ut her...hvorfor stjal han bilen din? Og hvorfor har ikke du gjort noe med det?
cossie90 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 har fått full inrømmelse og han er annmeldt... men ting tar tid....
bergeee Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 sitter og leser litt her, han virker som en veldig tvilsom type:P han har jo en ganske kul alpina da:) kan jo ta den som betaling for bilen din han har herpa?
bergeee Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 haha, sitter og ser på alle som egentlig slipper unna med sånt fanskap, og vurderer jo nesten og bli kjeltring selv! folk stjeler bilen og selger ting de ikke har osv osv, og folk er sure et par ukers tid også går det over:P jeg har kun gått på en sånn smell, og det endte med at jeg faktisk tjente på det:)
bergeee Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 ikke vet jeg:P får håpe det blir noen strengere regler osv i norge på dette ettervert! går ikke ann og la folk holde på sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå