tonyku Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Jaja.Det har bare gått 2 dager. For all del Remi, vi finn ut hvor han bor Her er forresten fullt navn og adresse :)O http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Nikolai Gillebo Larsonhagan 25 3408 Tranby Mobil:456 66 269
Dev|L^ Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Jaja.Det har bare gått 2 dager. For all del Remi, vi finn ut hvor han bor Her er forresten fullt navn og adresse :)O http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Nikolai Gillebo Larsonhagan 25 3408 Tranby Mobil:456 66 269 Har fullt navn å allt , men vi får sjå ka som skjer.. måkje skyte nån enda..
liffi Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Det er han ja Svinet sjøl... Skylder han et lite besøk selv jeg !
Tuttifrutti Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Gi han ett besøk han sent vil glemme visst du har overført penger til han å nekter å sende / ta telefonen, hjelpe ikke å gå rettens vei når det gjelder slikt desverre. (Vertfall i svært få tillfeller). Kompis overføret 15 000 i forskudd på en bil han skulle kjøpe å fikk aldrig kontakt med selger etter det, å politiet hennla saken uten å så mye som "se" på saken.
ibocan92 Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 ikke ta det personlig folkens men man er ganske korttenkt vis man betaler så mye som over 1000kr forskudd til en uten firma-nr osv vis det var GS-bildeler eller en slik seriøs firma så kan man trygt stole på dem men på forum burde man aldri betale forskudd til en man ikke eks kjenner;) men siden personlig opplysningen hans er funnet så er det bare å dra ned til han og true fram turbo kittet eller penga;)
Kjexx Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Jeg har overført 4700.- til en her på forum. Pakken er på vei. han jeg kjøpte av har masse positive kommentarer, pluss han har høy "status". Hadde han ikke hatt det ville jeg ikke overført. Han typen dere handler med har 51 kommentarer, og virker useriøs. Så han måtte nok ha sendt i post oppkrav til meg,
bimmernewb Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Han måtte ha penger pga at han hadde mista jobben sa han til meg, jeg fikk stoppa overføringa heldigvis. Han sa også at han bodde i nordland, så måtte sendes.
ibocan92 Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 vis han ikke har råd til oppkrav så kommern til å sulte ihjel og død snart!!! faen får en userriøs fyr som sikkert ikke har en turbo-sett engang!! det er bra du fikk redda penga dine;)
Mpowerman Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Link til facebookprofil fjernet etter trusseltelefon.....
tonyku Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Fyrn har jo vært innlogga senest idag så noen tanker har han vell fått seg
muhle Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 han e en kødd sa hanj bod i nordland å så sa hanj en plass så vist d sæ at æ had en kjening som bod dær så hanj konj leverd te hanj å få pængan me en gang, søkt hanj opp å ringt hanj å jo da hanj sa hanj hadd flytta fra drammen for et år sia, spørs om vi keller kanj ta å gji hanj et lite besøk gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå