Gå til innhold

billig bilig turbo kit må bort haster, komplett


///M3///
 Share

Anbefalte innlegg

Har han vært en seriøs selger, har han ihvertfall bekreftet/avbekreftet, og forklart hvorfor ting tar tid her. Men han kommenterer jo ikke disse sakene i det hele tatt, og med alt som har vært om han, så hadde jeg blitt tvilsom å handle med en slik person ja. Slike personer burde vært kastet ut av forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

la oss få frem noe fakta her.. er det noen som har betalt penger til han som HAR TURBO KITT TIL SALGS?? og ikke fått det enda?

og du ''powerfulglenn'' ser ut til å være en del av dette? eller mente du at han er en wannaBE muskelbunt macho?? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la oss få frem noe fakta her.. er det noen som har betalt penger til han som HAR TURBO KITT TIL SALGS?? og ikke fått det enda?

og du ''powerfulglenn'' ser ut til å være en del av dette? eller mente du at han er en wannaBE muskelbunt macho?? :-P

Tror nok han tullet :) Han kan ikke ver wannabe når han ikke har noe muskler....

Fatter ikke at folk kan gjør slik, hadde jeg svindla noen for noen tussen, så hadde jeg hatt så sinnssykt dårlig samvittighet. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la oss få frem noe fakta her.. er det noen som har betalt penger til han som HAR TURBO KITT TIL SALGS?? og ikke fått det enda?

og du ''powerfulglenn'' ser ut til å være en del av dette? eller mente du at han er en wannaBE muskelbunt macho?? :-P

Jeg er ikke med på det;) men det er så dritt at noen folk på bbimmers må svindle andre:s håper han som har kjøpt det får turbo kittet eller får pengene tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått kittet? Eller fått tilbakebetalt? Så jævlig unødvendig og svindle folk.. Å de gjør andre brukere skeptisk å handle her inne! Skulle vert mye strengere og blitt medlem. Så de går ann å få seg en ordentlig handel! Håpe idioten får som fortjent !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått kittet? Eller fått tilbakebetalt? Så jævlig unødvendig og svindle folk.. Å de gjør andre brukere skeptisk å handle her inne! Skulle vert mye strengere og blitt medlem. Så de går ann å få seg en ordentlig handel! Håpe idioten får som fortjent !!

Ja du er inne på noe der;) eller så skulle vi regstrert navn og mobil nr og adresse og full pakke! Så de som svindler blir tatt! Ikke av oss på forumet men rettens sin vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...