Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hyggeli at andre seriøse bimmers brukere / bmw kjørere backer opp ... D setter jeg stor pris på... useriøse drittfolk har jeg ingenting til overs for!

Skrevet
Har en liten prøvetid selv desverre etter et lite raseri utbrudd ;) men han ba meg jo komme da !! jeg personelig er ferdig med å banke opp folk. ender bare galt med mitt tempramang. men, er nok ikke umulig å få tak i han ;)

Men tar jeg rett så kjøpte du en 325 av han svindleren for 1 år siden tror jeg;) hvordan gikk det da?

Skrevet
Har en liten prøvetid selv desverre etter et lite raseri utbrudd ;) men han ba meg jo komme da !! jeg personelig er ferdig med å banke opp folk. ender bare galt med mitt tempramang. men, er nok ikke umulig å få tak i han ;)

Men tar jeg rett så kjøpte du en 325 av han svindleren for 1 år siden tror jeg;) hvordan gikk det da?

Nei, han sa bilen var sånn å sånn. sa div små feil osv.. kjøpte bilen uten at den starta for en viss for mye sum.. så fungerte såsi ikke noe.. så kosta meg rimelig mye å få den kjørbar igjenn! så i teorien skulle jeg ikke betalt mer en kanskje rundt 15k for bilen. betalte over det dobbelte... men fikk den i allefall til å gå etter ca 150.000,- i deler bare . . menmen.. blei i alle fall en fin bil tilslutt ;)

Edit : Edit: satt å så på kvitteringer fra GS-bildeler å andre steder, + å regna meg fram til ca 100.000,- i kun deler til bilen + lakkering.

Skrevet

Nei, han sa bilen var sånn å sånn. sa div små feil osv.. kjøpte bilen uten at den starta for en viss for mye sum.. så fungerte såsi ikke noe.. så kosta meg rimelig mye å få den kjørbar igjenn! så i teorien skulle jeg ikke betalt mer en kanskje rundt 15k for bilen. betalte over det dobbelte... men fikk den i allefall til å gå etter ca 150.000,- i deler bare . . menmen.. blei i alle fall en fin bil tilslutt ;)

BARE 150.000 KR I DELER! Var endel det da ;) Men da har du jo møtt personen og da veit du jo sånn ca hvor han bor da ;)

Skrevet

åssen 325 var detta?:P siden du kosta på den 150 tusen for og få den kjørbar.P

Skrevet

selfølgelig hadde det sikkert holdt med bare 30,- eller noe. men da hadde den sikkert ikke sett noe fin ut å ting hadde sikkert blitt halvferdig, bilen hadde også vært kolisjonskadet, han sa den var retta. men kan ikke si det var den beste jobben i verden..

toppen var blåst å jeg måtte ha fangere, panser skjermer, dempere fjærer + mye annet da ble det noen oppgraderinger.. så ble tilslutt en "Mtech II" bil. hele bilen måtte jo lakkeres også, grunnet fargen på bilen var helt på jordet, svart med brunskjær noen steder osv, å det så jeg ikke før jeg fikk lufta den for første gang i sola !!

Skrevet

Kan melde om at det er enda ikke kommet noen pakke som det liksom var over en uke siden han hadde sendt!!!

Skrevet
Kan melde om at det er enda ikke kommet noen pakke som det liksom var over en uke siden han hadde sendt!!!

Æsj! Så utrolig kjipt. Håper du får pengene tilbake! han kan ikke gjemme seg;)

Skrevet

Alle som er seriøse brukere her på forumet burde ha fullt navn og tlf nr i signaturen sin ! Evt adresse ! Funker fint for min del vertfall ! Og jeg har enda ikke vert uheldig med mine salg eller kjøp her inne !

Skrevet
Alle som er seriøse brukere her på forumet burde ha fullt navn og tlf nr i signaturen sin ! Evt adresse ! Funker fint for min del vertfall ! Og jeg har enda ikke vert uheldig med mine salg eller kjøp her inne !

Tja gidder ikke å fortelle henne alle bilene mine står heller da!

Skrevet

Tja gidder ikke å fortelle henne alle bilene mine står heller da!

Henne? Eller Hvor? 2 Forskjellige ting ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...