powerfulglenn Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Sitter bare å venter på noen skal skrive at han har fått besøk =pVa ikkje store karen så +1
Dev|L^ Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Drittsekken svarer ikke på noen av tingene jeg har prøvd å kontakte han med!!! Håper noen tar seg tid til å hente det som er midt!...
birken85 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Ka skjer her? har fulgt med en stund her... noe nytt??
Dev|L^ Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Har ikke fått hverken turbo sett, penger eller kontakt med han..
joachim sørlie Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 noen må gjøre noe med det her snart!! folk kan ikke slippe unna med sånt..
dunderdo Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 noen må gjøre noe med det her snart!! folk kan ikke slippe unna med sånt.. word... Slike luringer stopper desverre ikke ved bruk av ord over nettet. Ser at flere her inne snakker om å si det til venner og familien til vedkommende. Det tror jeg har liten effekt da fyren ikke eier oppdragelse. Litt sent å oppdra en "voksen" mann?!? Ta å besøk fyren, alle dere som bor i Drammen omegn. Ta dere en tur til han og snakk til han. (ikke drep han, selv om det frister), men snakk til han face2face. Så kan han komme med en unskyldning til de som han har "lurt", og en nedbetalingsplan, som sørger for at de får pengene sine tilbake. Vi er da voksne mennesker alle som er her inne, er vi ikke??
joachim sørlie Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 enig med deg her, var det jeg mente at noen må dra hjem til han og få slutt på det, og lage en plan over ting blir fremover.. voksene og voksene, men vi kan da fortsatt være ærlige og gjøre så alle her har det hyggelig og stoler på hverandre! er ikke så vannskelig
danny91 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 noen må gjøre noe med det her snart!! folk kan ikke slippe unna med sånt.. word... Slike luringer stopper desverre ikke ved bruk av ord over nettet. Ser at flere her inne snakker om å si det til venner og familien til vedkommende. Det tror jeg har liten effekt da fyren ikke eier oppdragelse. Litt sent å oppdra en "voksen" mann?!? Ta å besøk fyren, alle dere som bor i Drammen omegn. Ta dere en tur til han og snakk til han. (ikke drep han, selv om det frister), men snakk til han face2face. Så kan han komme med en unskyldning til de som han har "lurt", og en nedbetalingsplan, som sørger for at de får pengene sine tilbake. Vi er da voksne mennesker alle som er her inne, er vi ikke?? kanskje du er...
dunderdo Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 noen må gjøre noe med det her snart!! folk kan ikke slippe unna med sånt.. word... Slike luringer stopper desverre ikke ved bruk av ord over nettet. Ser at flere her inne snakker om å si det til venner og familien til vedkommende. Det tror jeg har liten effekt da fyren ikke eier oppdragelse. Litt sent å oppdra en "voksen" mann?!? Ta å besøk fyren, alle dere som bor i Drammen omegn. Ta dere en tur til han og snakk til han. (ikke drep han, selv om det frister), men snakk til han face2face. Så kan han komme med en unskyldning til de som han har "lurt", og en nedbetalingsplan, som sørger for at de får pengene sine tilbake. Vi er da voksne mennesker alle som er her inne, er vi ikke?? kanskje du er... Ja jeg vet ikke jeg, men jeg vet at den "øye for øye, tann for tann" logikken ikke fører til annet enn at folk blir blinde og tannløse..... Han er sikkert nok et menneske akkurat som alle andre her inne.... Derfor er det mulig å løse dette uten at noen skal bli merket for livet.... Han trenger bare en god posjon "ta-seg-sammen" terapi..... God helg
GeirAndre Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 regner med han karen her ikke hadde synes noe om face2face men balltre og kompiser.. tror ikke dere kommer noen vei med å prate desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå