chrisen Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Hvor har du kjøpt posene til girspaken og håndbrekket? Likte de med m-søm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 da var angeleyes komt. 7000k(6000k stod det i annonsen). 200kr ca på ebay. Fant ut at når jeg først skal åpne lyktene kan jeg like så godt bytte lykte glass og pakkning. Så angel eyesene blir ikke montert før jeg får bestillt inn det. Skal i tillegg ha meg Zimmerman/intercar sports bremse skiver også. Pluss litt annet dill og dall.. Blant annet må jeg også ha xenon look i grøftelys. En annen plan er å gå til innkjøp av alipna front leppe. Vil da tror jeg går for en løsning ikke helt lik alle andres( les M-tech front).. Har også mye dill og dall på innkjøps listen min så jeg får ta etter hvert... Begynner å bli fornøyd vertfall. Frister også med grenerør for litt kvassere lyd, kanskje litt bedre gass respons også.. Psykisk vertfall Dessuten er jo de gamle 12 år, så de begynner vel å bli slitne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Angel eyes montert. bilder kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Dårligt med bilder her men nå er bilen klar for road trip til nurburgring... Følgende er gjort den siste tiden: -Olje skift -Olje filter -Sport innsatts filter -Ny viftereim -Ny ac reim -Skiftet til EBC bremse skiver foran -Skiftet til EBC Greenstuff klosser foran -Skiftet kalipper høyresiden foran -Byttet alle lykter/lykteglass foran -Montert angel eyes -Full polering og rubb, Swissvax, Meguiars, Dodo Juice og Migliore... Totalt sett er jeg veldig fornøyd Bilen er klar for roadtrip... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 høres bra ut bilder bilder bilder ! heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Skal få tatt noen skikkelige senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Da var olje byttet på diffen.. Meget fornøyd.. Girkassen blir neste.. Skal prøve å få tatt noen bilder litt senere. Ser jeg er for dårlig til det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Ja, etter mye jobbing.. Er bilen blitt utrolig bra. Polering, voksing, interiørrens, service, olje skift på girkasse, og diffolje bytte. I tillegg har jeg byttet dynamo reim, ac reim og byttet til greenstuff EBC bremseklosser og skiver fremme. Olje skift på girkassen kan virkelig anbefales. Gir som en kniv i varmt smør. Mye smoothere giring. Så etter litt surfing på bimmers fant jeg en her inne som hadde lakket listene sine i samme farge som bilen. Det virket jo tøft, så da handlet jeg lakk.. Jeg ville ha mørkere farge enn fargen som bilen har, så jeg tok den fargen jeg syntes var finest på biltema og satte i gang. Og det var utrolig styr. Etter jeg la på grunning boblet listene. Så da fant jeg ut at jeg måtte pusse listene helt ned til plasten.. Så da måtte jeg lakke på nytt. Fremdeles boblet det ett par plasser som jeg hadde slurvet på, så da var det på ann igjen.. Ser jeg skulle hatt litt finerer papir. 800 var ikke fint nok.. Men jeg klarer å leve med det slik det er nå.. Første gang jeg lakker, så er passelig fornøyd. Fargen ble litt lysere enn forventet, men ble veldig fornøyd alikevel.. ENJOY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Glømte å skrive at jeg har montert Phillips xenon look pærer i tåkelysene også. 5000k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Dette ser meget bra ut. Ta bilde fra baksetet så vi kan se hele interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Ja, var så sterk sol inn at jeg fikk ikke tatt det desverre. Skal ta flere bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Neste på programmet er greenstuffe klosser og skiver bak. Samt nytt understell med coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 4,5 uker til nurburgring:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå