andreaskarm Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 StrutBar bestillt http://www.schmiedmann.no/J21027/produk ... ummer.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 mange tøffe oppgraderinger her, fortsett slik, å du får en helgrom bil. ble lekkert med listene innvendig som du painta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Toppet av med ett motorbytte så snakker vi Men det blir bra med tårnstiveren, hadde det i min forrige bil. Veldig tight og fint og kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 ja. tenkte på det. får importere en 330 sedan å bytte over deler. men det blir langt frem i tid så fall. det nest blir coilovers. så må jeg få byttet til skinn interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Har vært plaget en stund med vann på gulvet fremme på fører siden. Dette har irritert meg lenge, men det har aldri vært særlig gale. Men nå ble det plutseligt skikkeligt vått vær gang jeg vasket bilen.. Flott det... Så etter litt surfing på nettet fant jeg ut at det kunne være vann forseglingen i døren som var ødelagt. Så da var det bare til å begynne å demontere.. Og tror du ikke forseglingen hadde løsnet nederst, joda.. Men siden jeg ikke hadde ny lim tilgjengeligt, så var det å varme opp den gamle med hårføner og presse det på igjen. Og etter en stund og en rekke nye tester fant jeg ut at det var tett som om den var ny. Så då var det bare til å rive opp teppe å begynne å tørke Frem med hårføneren Å demontere alt tok meg ca 10 minutter, samme og montere igjen også.. Egentligt ganske enkelt operasjon. For å slippe å klure med airbag og dørhåndtak, så tok jeg bare å vippet opp døren og lot den støttes av den ene listen jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Send meg å link til dynavin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Her er dynavinen klone spilleren jeg kjøpte. Mener denne blir produsert på samme fabrikk som Dynavin. De har også en versjon med dab. http://www.ebay.com/itm/180820444695?ss ... 1438.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Ikke for å ta fra deg motet, men er det vann fremme er det garantert rent masse vann bak mot baksetene også, så ville sjekket der også. den skumgummien under teppe er anageligvis tykkere bak også, slik at det suger opp mye mer vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 kjentes tørt og fint ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Noen som har formening om M-Pedalsett? Ebay edition? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Noen som har formening om M-Pedalsett? Ebay edition? Synes det svarte ser helt greit ut , lurer på å bestille det selv men er litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Er svarte jeg og tenker på. Tenker også på svart håndbrekk håndtak i aluminium. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 strutbar bak bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå