Gå til innhold

Andreas sin 316i E46, Eibach og bilstein montert...

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært plaget en stund med vann på gulvet fremme på fører siden. Dette har irritert meg lenge, men det har aldri vært særlig gale. Men nå ble det plutseligt skikkeligt vått vær gang jeg vasket bilen.. Flott det... Så etter litt surfing på nettet fant jeg ut at det kunne være vann forseglingen i døren som var ødelagt. Så da var det bare til å begynne å demontere.. Og tror du ikke forseglingen hadde løsnet nederst, joda.. Men siden jeg ikke hadde ny lim tilgjengeligt, så var det å varme opp den gamle med hårføner og presse det på igjen. Og etter en stund og en rekke nye tester fant jeg ut at det var tett som om den var ny. Så då var det bare til å rive opp teppe å begynne å tørke ;-) Frem med hårføneren :-) Å demontere alt tok meg ca 10 minutter, samme og montere igjen også.. Egentligt ganske enkelt operasjon. For å slippe å klure med airbag og dørhåndtak, så tok jeg bare å vippet opp døren og lot den støttes av den ene listen jeg hadde.

vbdvuiejmuftspemnfax.jpg

5f8pw1cmq0ik5jhuu7rw.jpg

oheogkvhdhh1rb0bj2v8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ta fra deg motet, men er det vann fremme er det garantert rent masse vann bak mot baksetene også, så ville sjekket der også. den skumgummien under teppe er anageligvis tykkere bak også, slik at det suger opp mye mer vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...