andreaskarm Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 det er rett vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 hvor stod du da? hadde vært morsomt med en prat. jeg stod med awt. Stod ved der de kjørte ut på banen next time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Såg deg i dag og jeg faktisk når jeg skulle spille paintball(sør for kopervik) kjørte vi forbi deg, du sto me hodet nedi motorrommet og alle dører åpne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Hehe.. Stemmer.. Vi reiser til Nurburgring i morgen Så da måtte den shines og væsker sjekkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Skal laste opp litt flere siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Litt nytt her.. Coilovers fra Schmiedmann er bestillt og det samme er Goodridge bremse slanger fra ebay. Begge deler er på vei, så dette kan bli spennende. Hadde også null feil på eu kontroll i dag Jaija, en ubetydelig håndbrekk feil da Planer videre er å få på coilovers, og skifte slanger, samt ta en bytte av bremse væsken. Olje skift kommer også. Coilovers kitet senker 15-50mm på begge aksler. Er litt usikker på hva jeg kommer til å gå for, men 25-30 bak og 40-50 fremme må vel være good? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vevlen Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Liker denne bilen her:) og liker hva du har gjot med den.. Gleder meg til nye opppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Takk for det:-). Begynner å bli fornøyd:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Planer: * Montere coilovers * Montere bremseslanger * Oppgradere til 300x22mm skiver og ny kalipperbrakett, * Montere stålomspunne bremseslanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Der var coiloversene kommet og montert. Jeg har også montert AKG motorsport foringer bak til demperene. Dette så veldig bra ut. Jeg har senket bilen maks fremme(50mm) og ca 35 bak. Er stort sett fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Da har jeg hatt coilovers på en stund, og fant ut at disse ble litt i stiveste laget for meg.. Har derfor bestillt alt nytt fremme. Orginal demper, og nytt alt. Så har jeg bestillt Eibach 30-20 fjører. Orginal fjørene mine så ok ut, men da jeg så bak fjærene hadde begynnt å ruste i den nederste snurren, anntok jeg at det sikkert ikke var alt for lenge til ett mulig knekk. Så da får jeg kjøre en uke til før de nye delene dukker opp Man lærer så lenge man lever..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vevlen Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Lenge siden noe oppdatering her, skjedd noe i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Tja.. Lite.. Skal begynne på bilen snart. Full vask, rens, bytting av bremserør, skift av bremsevæske, hjullager osv.. Tenkte jeg skulle komme med flere bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå