Gå til innhold

Samletråd for bilder fra Gatebil 2011

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvem var det som hadde den hvite E30en på det nederste bildet ??

Den likte jeg!! Skikkelig rat look (verre enn min) og jeg lurer fælt på hvordan motor den hadde ?

EDIT: hvis noen har bilder av Soarer'n til T.O. svendsen/ japan auto, så få ut bilder. Uten tvil treffets desidert FETESTE bil !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk den råeste e30'n jeg har sett! Dritgromt med shabby biler som overrasker:)

Det er det, ratlook er fett.

Meen, da har du ikke sett bilder av Japan auto Soarern. :) FAEN at jeg ikke tok bilder av den, hadde glemt kameraet akkurat da... AARRG

Soarer er jo ikke like søt som en e30, men håper noen tok bilder av denne japsebilen også ? Dumt jeg ikke tok noen bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var deg altså rakett, da har jeg mye film av deg :) Du var råeste BMW på fredag iallefall. Faen som du sladda, og det røk temmelig intenst når du fikk lagt til på høye gir. Skulle bort å høre om jeg skulle sette på kamera på bilen din, men batteriene tok slutt før jeg rakk det.

Skal si jeg stussa da du kom med panseret på gløtt og høy som et tårn i baken. Forventa du skulle i depoet... fullt oppstell og ratting + røyk :mrgreen:

Et par blury utklipp fra filmtape. Første bildet sprenger du dekket, som du ser i bakkant. Var vel ikke bare her de smalt.. :lol::mrgreen:

m62ixhwa85oulu1a4scy.jpg

li1qgxf6fzkondfglrey.jpg

Ellers er det fare for at det blir en 2011 brutal-edition oppfølger til

hiqfw6s1djyajcxlx5jl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...