jonr- Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Noen som har film/bilde av min M3 som lurka rundt 5-10runder på lørdag ettermiddag? Svart RJ-registrert E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Fatter ikke at du ble nektet å kjøre på søndagen også rakett, burde da holde med utestengning resten av lørdagen selvom det var feilaktig dømt med svartflagg. Irriterende og ufortjent.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Har noen bilder av ymse kvalitet. Ingen proff fotograf som dere kan se Aldri vært på GATEBIL på Våler før og hadde ingen forventinger. Men det ga mersmak, som alle biltreff gjør.. Nei se der, er jo V12`n min jo Har du flere bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Her er en liten video med vår e30 touring fra Gatebil...en del dødtid på filmen men.. Rått! Skal si det gikk unna med dere, den var jo regelrett SINT den E30n deres. Vanvittig gromt lydbilde. Jeg hadde planer om å stikke bort å høre om jeg skulle hive på noen kameraer på Touringen deres, men jeg drev å lagde litt film på en annen bil, så ville være sikker på å ha nok materiale fra den før jeg bytta bil. Dessverre var batteriene tomme etter den. Skal etterhvert laste opp litt film jeg har fra dere også i en felles Gatebil film. Men først på lista står ferdigredigering av en lilla E30 med uautorisert orkanturbin, så den filmen blir nok minst 2 uker til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Du skulle ha filma den turbo e30 touringen utpå der, brutal, og helt pervers lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Du kan jo få slenge på ett kamera under e30 meet hvis det blir noe da vettu oddis:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 var dette det nye e30-shabby-treffet? Sett en del bilder...faen så mye stygge biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 er tydelig att e30 har tatt over for coswortha om dagen desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 var iallefall variasjon før i tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Vel Rakett, du kjørte som en tulling, du sladda forbi rescue bilen! ( jeg kjørte den da ) du overholdt ikke gul-flagg post og bilen din så ut som om den skulle på et bilcross stevne. DERFOR fikk du ikke kjøre. Og du var ikke alene om og få kjøreforbud pga tullekjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Tror ikke rakett var den værste. Etter hva jeg hørte på radioen (og så selv) var det en E34 med orange streamer i bakruta som ga helt faen, og kjørte mye tulling.. hvertfall på den delen av banen jeg var på.. Ang utseende på bil: KULT med halvshabby biler som går bra.. Det er ikke utseende som teller, det er funksjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 dette med shabby biler på gatebil er ofte tull. var i fjor på gatebil rudskogen med en kompis. var så vidt vi kom igjennom teknisk, men siden det var sent på dagen var det OK (?!) bilen var godkjent av NBF - og hadde skilt. Spiller vel ingen rolle hvordan bilen ser ut så lenge den er teknisk bra? Jeg skal dog ikke uttale meg om kjøringen, og den tekniske tilstanden til bilene omtalt her. det har jeg ingen grunnlag for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Skal etterhvert laste opp litt film jeg har fra dere også i en felles Gatebil film. Men først på lista står ferdigredigering av en lilla E30 med uautorisert orkanturbin, så den filmen blir nok minst 2 uker til. Blir det muligheter for å skaffe seg den samlefilmen skal tro? Kommet langt med lilla E30-filmen da? Gleder meg masse til å se resultatet da jeg dessverre ikke fikk anledning til å bli med nedover selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 http://www.youtube.com/user/ealoken#p/a/u/0/3t3GxVX0LoE lav oppløsning, innboard i fra den Røde Driftmonkey E30n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Nettopp derfor jeg ikke gadd å dra, sånn plastskrap og sure e30 for det meste.. men på rudskogen skal jeg, se nye banen, feste og se på utstillingen, det sies at det vil bli mye mer fokus på amcar og utstilling der i år, så da kan man håpe på en del råe bygg å kikke nærmere på Den råeste tida var når Hafsengen regjerte i en meget godt bygd cosworth, björck med ur quattro, dahlbäck-golfen, vidar strand sin m5 og qvarnis med porscha, samt peder'n i clean supra osv. Nå er det sånne grenseløst fæle hjemmesnekra plastraketter som dominerer.. det VAR bedre tider før, uansett hva det gjelder. Det meste av motorsporten har mista sin identitet, forhjulstrekkere tar over for kl. 9 i rally f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå