Reef89 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Får bare leppa ja som du monterer på orginal fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Litt drøyt med 7000 for en leppe, når jeg uansett må ha ny fanger :b Da kan det være like greit å heller velge en pen fanger av noe slag ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Er vel like greit med M-tech da ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Spørs om det blir et M-kit da ja : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Blir vel innkjøp av felger og dekk først, så jeg slipper å kjøre med helårs på 17"felg :b Noen tips? Edit: Evt. hva som passer av dim. uten spacere ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Blir vel innkjøp av felger og dekk først, så jeg slipper å kjøre med helårs på 17"felg :bNoen tips? Edit: Evt. hva som passer av dim. uten spacere ^^ Jeg kjører på 245/35 19" fremme og 275/30 19" bak og synes det er helt konge, ligger støpt på veien vertfall samme ved våt eller tørr vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Okei Hvordan er det med sporing? Og hvilke felger burde jeg gå for? ^^ Så litt på GS, men fant liksom ikke noe i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Okei Hvordan er det med sporing? Og hvilke felger burde jeg gå for? ^^ Så litt på GS, men fant liksom ikke noe i farten Minimalt med sporing her siden jeg kjøpte litt dyre dekk fremme for og unngå støy og sporing da. Sporing har jo mye av dekkets kvalitet og gjøre. Nei felg valg får du vel egentlig bestemme helt selv jeg er no grådig fornøyd med mine Riviera sølv. Men ikke velg sorte felger på sort bil, det blir for trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 hva med lumma leppe foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Hehe, får vel snoke litt mer etter felger da hører jeg Hmm.. Lumma leppe? Hvor selger de disse, og hvordan ser de ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 ^^ Men må uansett ha ny fanger :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 sant det....det var DET ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Hehe, og da tviler jeg på at jeg kjøper originalfanger ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 du er ett vanskelig medlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå