Morstan Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det vanosfilteret da? og carbonboks? Og hvor kjøper dere olje billigst (tenkte nå på agip racing 10-60) som Larsen og flere anbefaler:) Noen her som har en tråd hvor de har byttet vanos filteret? Takk for svar:)
Øyvind L. Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 VANOS filteret sitter som en større umbraco skrue forran på VANOS. Det er på høyre side når du ser motoren fra framsiden. Det er bare en liten skrue det, med filter på. NR 23 på dette bildet her: Delenummer VANOs filter: 11361401973 Men som jeg skrev tideligere så trenger du ikke kjøpe det nytt. Filteret er av metall så du kan fint bare vaske det rent. Blir som nytt da.
Morstan Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Okei, Tusen takk:) Spør om det er noe mere jeg lurer på jeg
Morstan Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Hva er nr 2 på det bilde der da? Den store skruen med hull i?
hao Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ead_vanos/ Se på listen under bildet på linken. bmwfans.info er en nyttig side du kan bruke for å se og lete i deletegninger
Geffi Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 På motor ja? men hvorfor er ingen enige:-P hadde alle svart likt hadde jeg ikke trengt å lure så fælt:-P Jeg har hørt at castrol olje blir anbefalt, derfor jeg spør, for å få litt klarhet i ting:-) På motor ja. De som ikke er enige med å bruke Agip Racing 10w/60 har rett og slett ikke prøvd den. Jeg hadde Castrol i fjor, og nå med Agip så går motoren mye roligere. Pluss at den koster nesten halvparten for 4l! +1
R Andersen Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det vanosfilteret da? og carbonboks? Se i min signatur. Har en på lager..
Morstan Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Bumper denne igjen da jeg skal kjøpe olje i morgen:D
SSM Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Og du har enda ikke fått svar på det du lurer på?????? Jeg svarte deg jo på PM også.... Men angående Red Line sin olje så må du styre unna den på diffen.
Morstan Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Skjønner, men hvordan er prisene på redline da? Og hvor kjøper man det?
SSM Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Den er ca like dyr om Castrol tror jeg, men kjør Castrol på driv verk og Agip på motor Edit: Men som sakt, du MÅ under å sjekke lappen på girkassen selv hva den skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå