bmw8syl Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 jeg har en 540 såm bynte å gå bare på en side, det er gnist så det er nok bensinmangel, dysene som ikke åpner. feil i styreboksen til innsprøytningen? Noen som har vært borti dette før? Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere biltype og problem
bmw8syl Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 ok, men skulle vel klart å gått litt på dn ene siden, har prøvd å tatt av ledningene til alle coilene å det blir ingen forskjell i gangen
SweetBMW Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Start med å ta en diagnose. Det er standard svaret hver gang.
325icab_88 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 ok, men skulle vel klart å gått litt på dn ene siden, har prøvd å tatt av ledningene til alle coilene å det blir ingen forskjell i gangen Er den potte tett, vil den ikke gå.. enkelt og greit å sjekke. gratis er det å. Tenkte likt som deg jeg å, helt til jeg la meg under
KKise Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Går ikke 540 på bare en side om den går i nødmodus ? Så ja, Start med å ta en diagnose. Det er standard svaret hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå