Oljebrenner'n Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Jeg vurderer å selge min estorilblå M3 3,2 manuell til fordel for en banebil. Bilen har gått 65900 km og er EU-ok til april 2013. Alle servicer fulgt + en rekke kvitteringer for deler/utførte arbeider. Bilen har KW V2 senkesett (godkjent i vognkort). For mye å skrive om alt, så kontakt meg (pm) om du er interessert. Seriøse bud mottas. Prisidè: 300.000.-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Jo, tusen takk. Bilen er i tipp topp stand den og bare eid av petimetre. Har også testdokument/tilstandsrapport fra Bavaria. M-spesialisten der sa det "var en av de peneste E 36 M3 han hadde testet og i topp teknisk stand!" Så en eventuell kjøper må love å ta godt vare på den (dersom jeg selger da)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Da har jeg bestemt meg for å selge bilen forutsatt at jeg får en fair pris. Kontakt meg på pm. Kun seriøse interessenter takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 2 x sommerdekk m/felger (originale M-felger + Federal RS 595 dekk 2010 samt ekstra originale felgsett m/nye dekk) følger med + fabrikkmontert ekstrautstyr. Bud mottas (evt. innbytte i banebil/prosjekt banebil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Bumper; ønsker bedre bud/innbytteforslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Stusser bare på en ting.. Hvorfor har bilen SMG instrument? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Den er nok ombygd fra SMG 1 til skikkelig kasse tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Stemmer det Endre; mye tull med 1. generasjon SMG og derfor sto bilen mye på verksted i 3 omganger før den til slutt ble ombygget til 6-trinns manuell kasse (har kvitteringer på alt sammen). Dette er også hovedårsaken til lav km-stand. Ser det også i motorrommet hvor "hjernen" til SMG har sittet der hvor manuelle kasser har spylertanken. I denne er spylertanken foran radiatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Feriebump...noen som er interessert i en stroeken M3 med lav km? Bud mottas.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 M3n og 70k imellom, så får du E92n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Da er jeg tilbake fra ferie og skal gjøre en vurdering av de ulike forslagene jeg har fått inn. Beklager litt treg tilbakemelding nå i ferietiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Da går bilen i vinteropplag. Har besluttet å beholde den inntil videre. Takk for utvist interesse så langt fra dere som har kommet med bytteforslag og bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Nyyyyyyyyyydelig M3, synd min økonomi ikke strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Jo takk for det. Det falt kanskje ut et "ikke" i innlegget ditt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå