Gå til innhold

E36 M3 coupe 1997 vurderes solgt

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min estorilblå M3 3,2 manuell til fordel for en banebil. Bilen har gått 65900 km og er EU-ok til april 2013. Alle servicer fulgt + en rekke kvitteringer for deler/utførte arbeider. Bilen har KW V2 senkesett (godkjent i vognkort). For mye å skrive om alt, så kontakt meg (pm) om du er interessert. Seriøse bud mottas. Prisidè: 300.000.-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, tusen takk. :D

Bilen er i tipp topp stand den og bare eid av petimetre. Har også testdokument/tilstandsrapport fra Bavaria. M-spesialisten der sa det "var en av de peneste E 36 M3 han hadde testet og i topp teknisk stand!"

Så en eventuell kjøper må love å ta godt vare på den (dersom jeg selger da)... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Stemmer det Endre; mye tull med 1. generasjon SMG og derfor sto bilen mye på verksted i 3 omganger før den til slutt ble ombygget til 6-trinns manuell kasse (har kvitteringer på alt sammen). Dette er også hovedårsaken til lav km-stand. Ser det også i motorrommet hvor "hjernen" til SMG har sittet der hvor manuelle kasser har spylertanken. I denne er spylertanken foran radiatoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...