pedro Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Fortsatt noen deler igjen både til e39 530 diesel e34 e36 og E30 Spør i vei Jeg hiver og selger unne billig Hartge hekkspoiler med TÜF papirer E34 KUN 1800! Bostongrün +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Motor står her fortsatt + mye annet rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW540IT Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Fortsatt noen deler igjen både til e39 530 diesel e34 e36 og E30 Spør i vei Jeg hiver og selger unne billig Hartge hekkspoiler med TÜF papirer E34 KUN 1800! Bostongrün +++ Har du Manuel 5t kasse til v8 E34 og pedalsett++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandis Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 komplett grillramme til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Hei Fortsatt en haug med deler Da jeg ikke klarer å revidere første side tenker jeg at en PM om hva du trenger er lurt Altså fortsatt deler til E30 bakluke hekkspoiler midtkonsoll m.m. E36 Bakluke sedan to stk, M3 GT bakluke med spoilere, Desverre litt rust. Sideskjørter i Estorilblau fra samme bil + dører og speil. Komplett interiør sedan m gulvteppe sidepaneler Som nytt, passasjer/ sideairbag støtdempere framme Nye øvre tårnlager(må vaskes/RENSES), Komplett sort skinninteriør til coupe med delbart baksete Sky ikke sport. Sideblink gule/ hvite/ svarte front og gule blinkers framme face og prefacelift. Hanskerom ABS sentral som ny og bremsekraftfordeler m pumpe Lister til sedan(stv) utvendig Kun ett sett igjen. Komplett grillramme til E36 med lyktespyling Fabrikkny originaldel. Dørtrekk til sedan Som nytt sort gulvteppe til sedan fra bil m meget lav KM. Ett sett pene original alufelg til E36 320 med ok sommerdekk Topp girkasse mellomaksel og bakstilling til 320ia NB! LAV KM Kaliptere bak med skiver til 316 318 320 325(ikke ventilerte) Har vel også ett sett ikkeventilerte framme med gode skiver E34 2X skuff til bakluke med verktøy sedan. Høyre bakdør meget fin: 94/ 95 96 Facelift speil 2x med varme Nye glass i det ene settet Hvit og det andre i burgunderrød met. Ett sett hvite M5 sideskjørt fra 91/ 92 i topp stand 2000 kr. Ikke bud under. V8 grill nylakket i Alpinweiss II. Strøkne dørtrekk til sort skinninteriør med hanskerom i matchende trelister. Siden dørene ikke er hentet har jeg fortsatt ett sett Aluminiumsdører i Estorilblau Så godt som strøkne Disse ble solgt for 7000, ble ikke hentet til avtalt tid. Mvh P Endret Februar 9, 2015 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Den verktøyskuffen til e34 sedan, er den komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Har du mtech 1 hekkspoiler til e30? Og har du frontlipe til e30 preface? Den som svinger litt frem LE/IS preface ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 (endret) Crabfish Ja, har to stykker som er komplette med verktøy til de bilene jeg hadde og varseltrekant. Rayen Nei Har ikke E30 IS leppa Kun den originale. Er no dritt å få lastet opp bilder her fra min maskin Mulig det har med maskinvare å gjøre Enkelt på MMS Glemte bort å svare på E30 lister Disse har jeg nok desverre kastet siden jeg ikke har garasjer mer. Har mye småplukk også AC panel girspaker ratt osv osv P Endret Januar 14, 2015 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Trenger egentlig bare den største og minste + skrutrekker, men kjøper gjerne hele settet , hva skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Bilde og pris på dørtrekkene til e36 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Har du bakre eksos til 316, og bagasjeromstrekk til coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Har fortsatt mange deler liggende til E36 og E34 Mye er nytt og bestilt til to prosjekter som ble skrotet P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Skal prøve å få tatt bilder av interiørene i løpet av uken Disse er hele og pene Delt nedfelbart baksete på coupe interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå