scoot Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Alle stolene har mulighet til å få montert disse "kaptein"-armlenene, du må dog skjære ut en bit av det trekket som sitter på baksiden og delvis sidene av stolen. Sier seg selv når du setter i gang. Har alltid hatt "kaptein-stol" i mine E34, om ikke de satt der når jeg kjøpte den fant jeg noe på eBay. Min kjøresti krever armlene!
hao Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Kjøpte meg en Audi i tillegg etterpå og der monterte jeg denne http://www.ebay.com/itm/BIG-STORAGE-ARM ... 703wt_1185 Litt billig plastfølelse men fungerer fint.
kårekloak Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Alle stolene har mulighet til å få montert disse "kaptein"-armlenene, du må dog skjære ut en bit av det trekket som sitter på baksiden og delvis sidene av stolen. Sier seg selv når du setter i gang. Har alltid hatt "kaptein-stol" i mine E34, om ikke de satt der når jeg kjøpte den fant jeg noe på eBay. Min kjøresti krever armlene! Okei, skjønner. Tror ikke at den typen skinn-seter kom med dette originalt..? Har nylig montert orginal-midtarmlene i en gammel volvo 240, kjøregleden forandret seg meget! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå